Cum a fost la Targul Raw Generation

De-abia am asteptat sa vina 25 martie sa pot sa ma duc la Targul Raw Generation organizat de Ligia Pop la Hotelul Rin. Am reusit sa plec de acasa si sa ma duc cu o prietena pana acolo.

Am ajuns la targ in jurul pranzului si am ramas surprinse de la intrare ca lumea care intra in valuri in hotel se ducea de fapt la targ. Eu imi facusem planul sa iau fiecare stand in parte si sa studiez bine ce are fiecare si sa mai stau de vorba cu lumea cunoscuta. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ a trebuit sa ma adaptez si sa ma pun repede pe cumparat, pentru ca altfel ma lua valul de lume.

Cum am intrat, mi-am cumparat cartea Ligiei Pop cu Deserturi pentru parinti si copii sanatosi. De la targul trecut suspinam dupa ea, asa ca am zis sa o iau pana nu dispare. Acum suspin ca nu am luat si Retete vegane fara foc, dar trebuie sa mai ramana ceva si pentru targul urmator.

Cam tot ce iti poti dori in materie de bio si de raw era acolo. De la aparatura pentru produse raw pana la ingrediente, haine, carti, cosmetice, produse proaspete. Ce sa zic, o lista mare. Trebuia sa te duci cu sacul de bani sa te aprovizionezi cu tot ce iti trebuie.

Eu mi-am mai luat un borcan foarte haios pentru germinat grau, dulciuri raw delicioase, miere pentru barzaunele meu de acasa, creme si alte cateva produse, dar inca ma mai gandesc la ce as fi putut lua.

Sunt insa foarte incantata de carte. De cum am ajuns acasa m-am pus pe studiat si mi-am dat seama ca nu se fac asa greu. Trebuie sa imi fac un necesar de ingrediente dar retetele propriu-zise se fac repede. Abia astept sa apara fructele prin piata sa fie mai usor.

Sper sa mai fie un targ raw cat mai curand.

Lasă un răspuns

