I’m back in business sau De ce este bine sa ai de a face cat mai putin cu sistemul sanitar din Romania

Cea mai frumoasa experienta este cand apare cate un nou membru in familie. Sau cel putin asa ar trebui sa fie. Nu stiu cum reuseste sistemul sanitar de la noi sa diminueze aceasta experienta.

Este o distractie sa nasti la noi la spital de stat. Pacat de medicii care sunt foarte buni si atenti – eu dupa medic m-am dus la stat si am fost foarte multumita de el. Numai ca nu depinde de el toata experienta. Pot sa zic ca tot ce tine de medic merge foarte bine, restul este jale. Asistentele sunt dragute, dar doar dupa ce ai cotizat cu ceva, chiar sunt amabile. Bancnota minima acceptata este cea de cinci lei, mai jos nu exista. Dar te darama lipsa de medicamente si de ustensile. Cum este posibil sa vina asistenta sa iti ceara dupa ce ai iesit din operatie calmante care nu se dau decat pe reteta. Saracii soti alearga dupa nastere dupa diverse medicamente si pansamante si mai stiu eu ce. Asta in conditiile in care platim cotizatii la stat, dam spagi si tot nu e suficient.

Camerele unde te muta cu bebelusul sunt atat de incalzite incat zici ca stai in sauna. Saracul meu bebe a facut si ceva bubite de caldura, nu mai zic eu in ce hal eram.

Asa ca cine are abonamente la clinici private, sa se tina bine de ele. As fi vrut si eu sa ma tina in puf cineva cateva zile. Dar nu pot sa ma plang. Ma bucur ca am fost bine si eu si bebe si am reusit sa plecam repede din spital si am ajuns acasa unde ne-am refacut.

Oricum, clar din toata experienta am ramas cu la fel de multa admiratie pentru medicul meu ca si prima data. Am avut mare incredere in el si prima si a doua oara si totul a fost foarte bine.

Dupa ce am mai trecut prin spital si mi-am adus aminte cum este acolo, mi s-a intarit in cap ideea ca trebuie sa am grija de familia mea sa fie sanatoasa, sa nu cumva sa avem nevoie de stat in spital!

7 gânduri despre „I’m back in business sau De ce este bine sa ai de a face cat mai putin cu sistemul sanitar din Romania

  1. Eu am nascut la Giulesti si am fost chiar multumita, si costurile (a se citi spagile si rezerva) au fost cam de 5 ori mai mici decat la privat. La privat avem abonament dar nasterea costa oricum ,ai reducere 10% numai, asa ca si tura asta tot la Giulesti ma duc. Eu n-am patit sa mi se ceara nimic, iar conditiile erau excelente, atata ca nu poti sta cu copilul in camera, nu ca mi-as dori asta, prefer sa-mi petrec primele zile dupa operatie refacandu-ma ca acasa stiu ce ma asteapta 🙂

Lasă un răspuns

