Cum am ajuns la aniversarea BioBunatati printre troienile anuntate de televiziuni

Daca ar fi sa ne luam dupa televiziunile care transmit stiri despre teroarea codurile galbene si portocalii, nu am mai iesi din casa. Asa a fost si sambata dimineata, cand mi-a fost teama ca nu putem ajunge la BioBunatati, la aniversarea de 1 an. Nu aveam in plan sa ne facem stocuri pentru 20 de ani de malai sau de fanina, ci aveam de gand sa ne aprovizionam cu bunatati bio.

In expeditie
Asa ca i-am echipat pe baieti si i-am trimis afara sa vada daca e polei sau nu, sa stiu daca pot sa merg si eu. Au venit incantati ca nu mai e asa frig afara. Drept urmare, ne-am echiapat cu sanie, lopata si alte ustensile de zapada si am plecat in expeditie pana la BioBunatati. Pentru noi chiar e o expeditie, intrucat nu mai am viteza de alta data🙂 Desi stam aproape de showroom a durat ceva,  nu mai sunt nici eu ce eram pe vremuri.

La taclale
Cand am ajuns, m-am bucurat ca am gasit cald si bine. Baietii au ramas in curte sa mai lucreze la oameni de zapada si eu am intrat la cald si bunatati. Printre alti clienti, am apucat sa stau la un suc cu Olivia si sa mai studiez ce e pe rafturi. Ma tot gandesc ca nu stiu cand mai ajung sa ma mai plimb si eu printre rafturi. O sa fac o pauza de iesit, nu de cumparaturi ca pentru aia e bun netul. Dar e frumos sa te duci sa mai stai de vorba cu cineva, sa iti recomande un produs sau doar sa mai schimbi o vorba buna.

La Multi Ani!
A fost o sambata placuta asa cum ne place noua cu multe produse bio. Sper ca ati avut un weekend la fel de placut.

Un gând despre „Cum am ajuns la aniversarea BioBunatati printre troienile anuntate de televiziuni

  1. Pingback: 2 X 2: doi ani de BioBunatati pe doi februarie « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

