O lume colorata in Raw.z. Restaurantul vegan de la Tineretului

De mai multe saptamani ma tot uit pe website-ul restautantului Raw.z si imi doresc sa ajung si eu acolo. Este printre putinele din Romania care gateste si serveste mancare raw, adica neprocesata termic, si mi-a fost recomandat cu caldura de o prietena. Pana la urma s-au decis sotul si baiatul meu sa imi faca o surpriza si m-au dus acolo. Aveam oarece emotii ca o sa ma simt numai eu bine si ei o sa plece de acolo morti de foame. Dar pana la urma ne-am ridicat de la masa mai mult decat satuli si multumiti de la restaurantul Raw.z.

Intr-o vila din zona Tineretului

Dupa ce ne-am plimbat prin centru Bucurestiului si am facut o tura in magazine, am ajuns morti de foame la restaurantul raw.z. Am gasit destul de usor locatia. Restaurantul Raw.z este situat in zona Tineretului, aproape de Bulevardul Dimitrie Cantemir, intr-o vila cocheta. Atmosfera este primitoare si luminoasa. Recomandarea mea este sa dati un telefon inainte de ajunge acolo, pentru a evita orice surpriza. Gasiti datele lor de contact pe website-ul restaurantului.

Meniul raw.z

Dupa ce am studiat cu totii meniul, pana la urma am ales eu pentru toata lumea. Ma gandeam ca, fiind doar legume in meniu, sa iau mai multe feluri, ca poate nu o sa ne saturam. Oricum, mie chiar imi era foame si abia asteptam sa ajung acolo si sa incerc din toate. Meniul era variat si am avut din ce sa alegem asa ca am luat putin din tot. Am luat un aperitiv platou mexican, o salata raw.z, paste si tort de lamaie cu inghetata si o limonada cu menta si una cu goji special ceruta de baiat. Intial nu parea ata de mult si ne gandeam ca suntem trei si ne descurcam noi.

Magazinul de la etaj

Pana sa vina mancarea, m-am aventurat sus pe scara si am mai facut ceva cumparaturi si de la magazinul raw de la etaj. Mi-a placut oferta variata de fructe uscate si de alune. Au si variante de fructe conventionale si bio ca sa multumeasca pe toata lumea. Am luat mai multe feluri de fructe uscate sa avem ce sa mancam ca desert acasa.

Festin raw.z – masa plina de bunatati vegane

Cand m-am intors de la magazin, mancarea deja ma astepta pe masa. Am fost incantata de gustul minunat pe care il aveau toate felurile de mancare. Erau foarte aromate si bune la gust. Am gustat toti din toate si fiecare si-a ales un fel si ne-am infruptat. Eu am mancat mai mult salata cu spanac, pin, caju, otet, fulgi de drojdie si painici de hrisca, baiatul a fost foarte incantat de paste iar sotul a mancat platoul mexican. Toate au fost mai mult decat delicioase si iti venea sa lingi farfuriile, dar cu toate astea nu am reusit sa dam gata tot. Nu ne asteptam sa fie atat de satioase si sa ne simtim atat de plini. Am ramas surprinsa cand am vazut cat a mai ramas prin farfurii si mai urma si desertul. Am facut o pauza si am asteptat desertul, am mai baut din limonada si baiatul s-a plimbat pe la mese si a admirat scaunele decorate cu ziare.

Magnificul desert

Desertul de la Restaurantul Raw.z a fost mai mult decat spectaculos. Prezentarea era de televizor, iar gustul nu mai spun, ai fi putut sa bagi mana in foc ca e cheesecake adevarat. Recunosc ca sunt o mare iubitoare de deserturi si acesta a fost extraordinar, deja ii terorizez pe baieti ca mai vreau sa mergem la restaurantul raw.z sa mai luam ceva.

Sucul de goji

A fost o experienta foarte frumoasa si abia astept sa revenim. Data viitoare, o sa stim cat de satioasa este mancarea, ca sa nu mai comandam atat de multe lucruri. Baiatul mic a fost foarte incantat de sucul de goji si tot drumul numai despre asta a vorbit. Cand am ajuns acasa m-a pus sa ii mai fac si am avut noroc ca am gasit pe stoc niste goji, ca altfel cred ca plecam sa cautam.

Ce preturi sunt la restaurantul Raw.z

Preturile sunt comparabile cu restaurantele din oras, servirea este buna, atmosfera placuta, e minunat ca nu se simte fum, se poate merge lejer cu un copil. O portie de ciuperci umplute costa 19 lei, platoul mexican este 21 lei iar salata 16 lei. Au si diferite supe, iar la felul principal puteti comanda chiar si lasagna sau falafel, evident nepreparate termic.

Mai vreau desert raw.z

Imi pare rau ca nu prea am cu cine sa impart descoperirea, nu cred ca ar ar fi apreciat de prea multi din prietenii mei, dar sunt fericita ca baietii mei au fost multumiti si au zis ca mai merg cu mine. Acum trebuie sa ii conving sa imi mai aduca desert. Sunt curioasa daca te ingrasi mancand prea multa mancare raw.

Condica de sugestii

La capitolul sugestii, as spune ca difuzarea muzicii de la radio (cred ca era Gold FM) nu este o ideea prea potrivita, cred ca merge creat un playlist interesant, cu personalitate. Si un loc de joaca dedicat pentru copii cred ca ar fi util pentru familiile cu copii. De asemenea, se impune crearea de toalete separate pentru femei si barbati, nu mai merge cu una singura ca acum.

Daca vreti o experienta placuta si linistita in oras, restaurantul raw.z este locul ideal. Merita incercat si sigur o sa ramaneti surprinsi de gustul mancarii si de atmosfera. Voi ati fost la restaurantul raw.z?

4 gânduri despre „O lume colorata in Raw.z. Restaurantul vegan de la Tineretului

  1. Da, eu am fost la casa raw.z, am cumparat si mancare si desert dar le-am luat la pachet. Sunt intr-adevar foarte bune toate dar preturile mi s-au parut destul de mari pentru buzunarul meu.

  2. Si mie-mi place locul si mancarea si oamenii de acolo, sunt fan pasta de ou fara ou si painicile de rosii cu susan. De obicei le iau la pachet sa le impart cu Andrei care nu e deloc vegan dar le gaseste foarte bune. Cred ca e un gen de mancare care poate fi apreciat de oricine o data ce trece peste prejudecata ca el nu mananca ierburi si ajunge sa o guste.
    Asa ca daca vrei putem sa mergem impreuna la o indopare 🙂

  3. Eu am fost anul trecut, inainte sa fie renovat, dar chiar si atunci mi-a placut mult atmosfera si modul in care era decorat. Deserturile au fost divine, mai ales prajitura de ciocolata cu portocale. Felurile principale mi s-au parut prea uleioase – am mancat niste „chiftelute” din seminte care cred ca ar fi mers cu o salata mare de legume alaturi, dar din pacate nu aveau. Oricum, as mai merge acolo, macar pentru dulciuri, sunt intr-adevar deosebite 🙂

Lasă un răspuns

