Unul pentru mine, unul pentru baiat: doua idei de cadouri de Craciun

Asa cum face toata lumea in perioada aceasta, si eu ma gandesc la cadouri. Chiar daca incerc sa pastrez un buget mai de austeritate, imi place sa ofer cadouri deosebite. 🙂 Este clar ca nu imi place sa merg in magazinele mari si sa iau acelasi lucru ca alti 1.000 de oameni si prefer sa fie personalizat cadoul. Asa ca muncesc din greu sa gasesc lucruri deosebite pentru fiecare.

Primul pe lista
Cum este si normal, primul pe lista e baietelul meu de trei ani si jumatate. 🙂 Pana acum cateva zile eram in pana de idei rau de tot si nu prea stiam incotro sa ma indrept. Recunosc ca ajutorul a venit la fix. A primit de Mos Nicolae o jucarie Happy Mais. Este o idee de cadou minunata. Eu o recomand celor care au copii si vor sa le ofere un cadou deosebit. Baiatul meu e foarte incantat, le zice pufuleti magici si desarata toata cutia pe jos si incepe sa ii lipeasca si sa isi faca forme. Fara ajutor inca ii e greu sa construiasca ceva complex, dar ideea este ca ii place si are rabdare sa se joace cu ei. A fost foarte fericit cand impreuna cu tatal lui mi-au construit si mi-au oferit o floare. Pana acum a lipit si dezlipit pufuletii fara sa ii strice si cred ca o sa ii folosim ceva timp. Ca pret, mi se par foarte rentabili si parca ii prefer plastilinei pe care o adun de prin toata casa cu greu.

Tot pe website-ul Biomania am mai vazut o jucarie care pare foarte interesanta, doar ca baietelul meu inca este prea mic pentru ea, insa la anul sigur o sa fie pe lista: Hugg a Planet.

Jucarii de lemn de la Casa Retro
Alte idei de cadouri am mai gasit la Casa Retro. Aveam noi o jucarie mai veche foarte frumoasa primita cadou si am zis sa aflu sursa ei. Am fost suprinsa cand am vazut websiteul plin cu jucarii inteligente si am facut o ditamai lista. Cum era putin cam tarziu sa comand pe Internet, am zis sa dam o fuga pana acolo. Nu e asa departe, e pe la Piata Victoriei si se gaseste usor magazinasul. Este destul de mic dar e plin cu minunatii. Cand am ajuns noi era plin de lume si eu ma strecuram cam greu pe la rafturi. Cu toate astea am reusit sa luam cate ceva si nu numai pentru cel mic. Se gasesc o multime de lucruri interesante pe acolo. Ne-a placut mult ca jucariile sunt din lemn si foarte bine lucrate. Ne jucam mult cu jocul nostru si e finisat excelent. Nu ies aschii din el si arata nemaipomenit. Preturile nu sunt mari si acolo e mereu cineva care poate sa ajute cu un sfat. Dupa nebunia de sarbatori sigur ne mai ducem pe acolo pentru ceva cuburi si jucarii.

O bacanie noua
Sacosica mea recunosc ca am umplut-o saptamana asta la MioBio cand am profitat de reduceri si m-am rasfatat. Inca mai puteti sa profitati si sapamana asta de oferte. Duminica am descoperit la targul lor si o bacanie minunata de unde am luat un borcan cu Dulceata de Lapte. Stiam de la televizor ce este, dar nu am gustat niciodata. Cum am ajuns acasa am dat iama in borcan si acum nu stiu pe unde sa il ascund sa nu il mananc pe tot o data. O sa incerc sa vorbesc cu Mosul poate ma duce si pe mine zilele astea in vizita la Coco, este aproape de MioBio. Au o pagina de Facebook cu poze apetisante. Cand am vazut ce e pe acolo mi s-a facut foame.

Asa ca daca vreti sa gasiti cadouri mai deosebite se gasesc destule locuri. Cred ca e suficient sa cauti magazine mai micute prin oras sau pe net si poti sa oferi lucruri frumoase celor dragi.

Spor la cumparaturi!

Lasă un răspuns

