Ce veti gasi la Targul de Sfantul Nicolae de la Muzeul Taranului Roman

Inca mai aveti de umplut ghete? Trebuie sa completati cadourile de sub brad? Am gasit locul ideal, unde puteti sa faceti multe cumparaturi si sa fiti si originali.

Auzisem de ceva timp de targul de Sfantul Nicolae de la Muzeul Taranului Roman, dar stiam ca toate targurile lor sunt bune si nu ma asteptam sa fiu surprinsa. Eu si cu baiatul mic ne-am dus astazi sa vedem o prietena care expune acolo si am fost foarte placut surprinsa sa vad ca targul a avut alta tematica. Erau alt fel de produse fata de targurile normale de la MTR.

Erau numai lucruri romanesti, dar chiar aveai de unde sa alegi cadouri. Turta dulce era o nebunie: braduti, Mos Craciun, omuleti de zapada, casute. Asta mic nu mai stia ce sa aleaga, dar il inteleg, ca si mie imi venea sa iau cate o turta dulce din fiecare, dar sa nu le mancam, doar sa le expun. Am gasit siropuri bune de casa si nu am putut sa nu luam si noi o sticla. Erau multe standuri cu ceramica, bijuterii facute de mana, ii, covoare, icoane, genti de piele.

La prietena noastra am dat comanda de cateva minunatii, mi-am luat si mie cateva lucruri si am reusit sa fac si ceva cumparaturi pentru restul lumii. Acum negociez cu Mosul ceva ce am vazut acolo si de la care nu pot sa imi iau gandul.

Ce m-a surprins si mai mult a fost ca pentru o zi de vineri era foarte multa lume. Ca de obicei, erau multi straini care se minunau la fiecare stand si faceau cumparaturi serioase. Asa ca daca vreti sa mai prindeti cate ceva eu zic sa dati fuga maine si sa nu lasati pe duminica. Intrarea este 6 lei.

Iata cateva fotografii de la Targul de Sfantul Nicolae de la Muzeul Taranului Roman:

Un gând despre „Ce veti gasi la Targul de Sfantul Nicolae de la Muzeul Taranului Roman

  1. Pingback: Târg de Sfântul Nicolae 2011 | Romanian Itineraries

Lasă un răspuns

