Propolis si laptisor de matca impotriva racelilor. Incercati varianta Apiland – Baia Mare

Cum frigul de afara era inevitabil si o sa ne tina de acum si pana la primavara, sunt sigura ca si racelile pot aparea oricand. Asa ca am decis sa incepem din nou sa luam propolis. Am crezut ca o sa imi fie simplu sa cumpar o sticluta de propolis. Am fost la un magazin cu produse naturale si cumparat o sticluta la intamplare. Nu mi-am pus niciodata problema ca ar putea exista diferente intre ele. Noroc ca am acasa un degustator fin, de trei ani, caruia i-am mai dat propolis si care imediat cum a pus gura pe propolis-ul nou cumparat a inceput sa planga ca il arde.

Propolis sau alcool?!
Mi-am dat seama ca de la magazin cumparasem de fapt alcool cu o picatura de propolis in el! Cand il torn pe mana e ceva incolor, ceea ce nu e normal. Am zis sa mai incerc si alte marci si tot nu am avut noroc. Ce am reusit a fost sa chinui baiatul care a zis ca el nu mai vrea propolis „niciodata, mama”.

Varianta Apilland
Disperata am cautat prin toata casa sticluta de anul trecut. Noroc ca nu am aruncat-o si am gasit producatorul: Apiland. Am cautat repede pe net si am gasit site-ul lor. Dar surpriza, acolo nu aveau trecut si propolisul, imi venea sa plang. Asa ca am sunat sa vad daca totusi au. Am fost foarte fericita cand mi-a zis ca il au dar nu il afiseaza pe site.

Laptisor de matca bio
Am analizat mai bine website-ul lor si am decis ca daca tot au produse bune, de ce sa nu imi extind incercarile de a ne feri de gripa si la alte produse. Asa ca am comandat si polen crud, e o caserola atat mare ca nu stiu cand o sa o terminam, si am luat si laptisor de matca. Daca toata lumea zice ca e bun, am zis sa il incercam. Rau nu are cum sa faca pentru ca are o groaza de vitamine si este bio. Ca sa fiu sigura ca nu voi avea probleme „de stoc” mi-am luat si trei sticlute mari de propolis. O sticluta mare costa doar 12 ron.

Livrare rapida prin curier
Doamna de la telefon a fost foarte amabila a aranjat ne trimita imediat pachetul de la Baia Mare. In doua zile topaiam fericita ca am tot ce imi trebuie impotriva racelilor.

Zilnic luam propolis si laptisor de matca
Acum, baiatul ia in fiecare zi propolis si nu plange ca il ustura pe gat si am inceput sa luam si laptisor de matca. Recunosc ca nu are un gust prea placut dar ne straduim amandoi sa nu renuntam. Il amestecam cu putina miere sa fie mai usor de luat. Recunosc ca el e mai cooperant ca mine. Dar celalalt junior, de pe drum, nu pare fericit atunci cand primul lucru pe care il mananca este laptisorul de matca si da din picioare in burtica, dar incerc sa il pacalesc.

A disparut stocul
Cum am tot laudat propolisul tuturor cunoscutilor s-au si gasit binevoitori care au venit si a luat sticlutele pe care le aveam in plus. Dar oricum abia astept sa mai fac o comanda de la Apiland cand o sa se termine laptisorul de matca.

4 gânduri despre „Propolis si laptisor de matca impotriva racelilor. Incercati varianta Apiland – Baia Mare

  1. Pingback: Cate tone de miere s-au vandut la Targul National al Mierii Bucuresti 2012? GALERIE FOTO exclusiva « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

