Ce mai gasim pe la targurile de produse traditionale din Bucuresti

Cum in ultima perioada nu prea am mai fost la targurile de la Muzeul Taranului Roman, am decis ca este momentul sa dam o fuga si sa vedem ce se mai intampla pe acolo.

Am fost la doua targuri in doua saptamani la rand: Targul de produse traditionale Piata Taraneasca si Targul Hai la Mosi. Sa incep cu concluzia: ambele targuri au fost foarte frumoase. Se vede ca acolo vine in princpiu doar lume de calitate. Toate produsele sunt selectate cu grija.

Stiam ca o sa fie produse traditionale si ma gandeam ca daca am camara plina, nu prea o sa aiba cu ce sa ma tenteze. Dar aveau tot felul de gemuri, zacusca, muraturi, prajituri facute in casa. Asa ca au fost lucruri la care nu am reusit sa ne abtinem. Am cumparat pepene murat. Este placerea mea sa mananc pe unde apuc pepene murat si eu nu am reusit anul acesta sa pun la murat, pentru ca pe baietii mei nu i-a tentat. Am luat si icre delicioase facute la Tulcea si chiar se simtea ca sunt icre adevarata, nu ca acelea cumparate de la supermarket. Sunt fericita ca firma care are icre are magazin de prezentare si pe la Iancului asa ca o sa dau o fuga si pe acolo.

Normal ca nu am scapat fara sa luam si toate modelele de turta dulce, si casuta si ciupercuta si buburuza. Este greu sa ii explici unui baiat de trei ani ca au acelasi gust, cand pe il tentau toate formele. Asa ca am facut o punguta de turta dulce.

Cand ne-am dus a doua saptamana la Targul de Mosi am zis ca deja ne-am facut poftele si doar ne uitam, surpriza a fost ca erau multe lucruri in plus. La targul de Mosi erau si produse hand made, sapunuri, ceramica, bijuterii.

A fost mare fericire cand am vazu ca era un stand unde faceau branzoaice. Au fost foarte bune, inclusiv pentru ca erau calde. Aveau si castane coapte, vin fiert, ceai cald. Asa ca si de data asta iar am plecat cu o groaza de sacosele.

Imi plac la nebunie targurile de la MTR. E multa lume si gasim si copii cu care sa ne jucam. Baiatul alearga pana nu mai poate in curte, noi putem sa studiem produsele in liniste. Vanzatorii sunt draguti si iti dau tot felul de informatii, poti sa gusti din produse. Voi mergeti la aceste targuri de produse traditionale de la Muzeul Taranului Roman?

Iata si o galerie foto de la aceste targuri de produse traditionale din Bucuresti:

3 gânduri despre „Ce mai gasim pe la targurile de produse traditionale din Bucuresti

  1. Pingback: Ce evenimente interesante (bio sau nu) ni se pregatesc in mai multe orase din tara | Jurnal Bio

  2. Pingback: Targ de produse traditionale Piata taraneasca, la Muzeul Taranului Roman | Jurnal Bio

  3. Pingback: Targ de produse traditionale Craciun Taranesc, la Muzeul Taranului Roman in perioada 9-11 decembrie | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

