A participat, a castigat si a testat laptele vegetal bio Isolabio. Si acum ne povesteste cum i s-a parut

Unul dintre cele mai aprinse si mai de succes concursuri de pe Jurnal Bio a fost cel despre laptele vegetal bio, organizat împreuna cu cei de la Biomania. Am avut comentarii foarte interesante la articolul de atunci pro si contra laptelui vegetal bio.

Castigatoarea concursului este Adina Buscan. Am lasat-o sa îsi formeze o opinie completa despre laptele castigat si acum am întrebat-o cum i s-a parut. Iata ce ne-a raspuns Adina:

Cum ti s-a parut laptele castigat?
Laptele vegetal bio este foarte bun si hranitor!  Am incecat combinatia Isolabio + cereale de dimineata si ma simteam satula si activa dupa un castronel cu lapte bio. Si eu si sotul meu.
Fetitei mele de doi ani si sapte luni i-a placut cel cu migdale in combinatie cu biscuitii populari.

Cum este la gust laptele vegetal bio fata de laptele de vaca? Ce diferente ai sesizat?
La laptele vegetal bio am simtit o anumita aroma, mai ales la cel de soia. Din ce am mai studiat, am aflat ca laptele vegetal de soia contine mai multe vitamine si este un bun inamic impotriva giardiei. Laptele de vaca contine o proteina principala (80%) este caseina si celebru lactobacillus, care este recomandat in restabilirea florei intestinale.

Cum ati consumat laptele, cald sau rece?
Intrucat avem o fetita de aproape trei ani, am preferat sa il consumam caldut. Fetitei noastre i-a placut combinatia cu cereale sau biscuitii si a fost incantata de laptele vegetal bio cu ovaz sau migdale.

Ai incercat sa il folosesti sa gatesti ceva cu el?
Da! Am pregatit gogosi. Atunci cand am facut aluatul am pus lapte vegetal cu gust de vanilie si au iesit delicioase.

Ce alt sortiment de lapte vegetal bio ai vrea sa incerci? 
Bautura racoritoare cu suc de zmeura si morcov sau cu suc de de mere si morcov in combinatie cu lapte soia.

Multumim, Adina, si te mai asteptam la alte concursuri Jurnal Bio.

Un gând despre „A participat, a castigat si a testat laptele vegetal bio Isolabio. Si acum ne povesteste cum i s-a parut

Lasă un răspuns

