Cum este in Showroom-ul Bio Bunatati si ce poti face doua ore acolo. Plus GALERIE FOTO

Avantajul de a fi gravida este ca eu decid programul si nimeni nu ma contrazice. 🙂 Asa ca sambata, dupa ce mi-am rasfatat baietii cu cozonac facut in casa dis de dimineata, ne-am dus cu totii sa vedem noul showroom BioBunatati.

Stiam ca se afla in zona de case de la Piata Muncii, asa ca baietii si-au luat si o minge cu ei in vizita, poate gasesc unde sa se joace in aer liber cat ma asteapta pe mine sa termin cumparaturile si vizita.

Showroom-ul Bio Bunatati a fost pentru mine o surpriza foarte placuta. Este usor de gasit apartamentul in imobilul de pe Strada Claudiu, daca te iei dupa miros. Acesta se afla la parter, dar cum intri in holul casei, iti dai seama unde trebuie sa ajungi dupa cat de frumos miroase. Chiar, asta inseamna sa ai noroc ca si chirias, sa se mute un showroom bio la parterul blocului in care stai si sa inceapa sa miroasa frumos inca de la intrare. 🙂

Vazusem pozele Oliviei de la showroom-ul BioBunatati pe Internet, dar lucrurile se vad altfel cand esti cu adevarat acolo. Cand intri, este foarte frumos cum se vede toata marfa aranjata. Camera este luminoasa, iar produsele sunt frumos asezate pe sortimente. Sa tot stai sa le intorci pe toate partile.

Desi stiam in mare produsele Bio Bunatati de pe website, este altceva e sa le vezi si sa poti sa le analizezi pe toate fetele. Am dat roata pe la rafturi si m-am tot agatat de cate ceva, de am umplut o punga mare de cumparaturi. Deja am o lista cu tot ce vreau pentru urmatoarele cateva vizite. Si am vazut ca tot apar produse noi. Am vazut, spre exemplu, chiar si Propolis fara alcool, produs care este greu de gasit pe piata.

Pe hol este un loc frumos amenajat, unde sa poti sa stai si sa savurezi un suc de mere sau o dulceata. Pacat ca eu nu apuc niciodata sa stau de vorba cu gazda Olivia cat as vrea. De cate ori ma duc in vizita e foarte ocupata si nu reusim sa ne intindem la vorba.

Baietii mei au fost fericiti sa se plimbe prin curte. Au mai gasit un vecin cu care au stat de vorba si s-au jucat. Asa ca nu m-au batut la cap sa plecam si m-au lasat sa ma uit bine la tot ce vreau. Ala mic mai aparea inauntru din cand in cand sa mai ia cate o gura de suc de mere bio.

A fost o vizita foarte placuta la Bio Bunatati. Cu siguranta o sa o repetam cat de curand. Pentru vremea mohorata de afara e refugiul ideal unde gasiti o oaza de caldura si placere. Iata si o galerie foto de la BioBunatati.

9 gânduri despre „Cum este in Showroom-ul Bio Bunatati si ce poti face doua ore acolo. Plus GALERIE FOTO

  1. Ma bucur ca am aflat de inca un magazin cu bunatati sanatoase! Nu prea ma incanta cumparatul de pe net pentru ca nu poti sa mirosi si sa „simti” produsele, asa ca ideea cu showroom-ul e binevenita 🙂

  2. Pingback: BioBunatati sarbatoreste un an de activitate cu reduceri toata saptamana la produsele bio | Jurnal Bio

  3. Pingback: Cum am ajuns la aniversarea BioBunatati printre troienile anuntate de televiziuni | Jurnal Bio

  4. Pingback: Cum ne protejam de soare folosind produse bio: lotiunea solara pentru copii SPF 35 Bioselect « Jurnal Bio

  5. Pingback: Sucul natural de mere de la Valea Mare – deliciul de care se bucura toti copiii. Pentru ca este 100% produs din mere bune romanesti « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

