Vreti sa va duceti la spectacolul de circ din Titan? Mai ganditi-va!

Zilele trecute a fost mare circ mare in Parcul Titan. Suna foarte bine: vine circul din Suedia sa ne uimeasca. Asa ca am decis impreuna o prietena sa ne ducem copii intr-o dimineata sa vada si ei ceva frumos. Ne-am gandit ca nu o sa fie multa lume si ca o sa avem mult spatiu sa se invarta copii.

Cand vedeai elefantii iti venea sa plangi
Am ramas socate cand am vazut cate autocare cu copii erau acolo. Ne gandeam ca nu mai prindem locuri. Biletele erau pe trei categorii: de 40 de lei, de 60 si de 65. Am luat si noi mai iefine, ca am zis ca daca nu rezista copii sa nu regretam prea mult banii dati. A fost o alegere inspirata, pentru ca dupa ce plateai biletul si intrai in curte nu te mai intreba nimeni de sanatate! Asa ca puteai sa stai unde mai era un loc liber. Era atat de plin si era asa multa galagie ca am fost socate. Copii chiar s-au speriat de zumzetul de acolo. Specatcolul a inceput la timp, dar nu au fost prea impressionati copii. In primele zece minute amandoi erau stresati si crispati. Asa ca a trebuit sa stam prima parte a reprezentatiei cu ei in brate. Au fost cateva numere cu magie si acobatie si un numar cu cai si unul cu elefanti. Nu stiu daca am fost singura din sala in aceasta situatie, dar cand ma uitam la elefanti imi venea sa plang. Erau atat de tristi si batrani si le atarna pielea pe ei. Pareau plictisiti. Baiatul meu a fost impresionat doar cand a intrat in scena, pentru ca nu mai vazuse elefanti, dar in rest l-au cam plictisit.

Chips-uri pentru copii de grupa mica?
Au rezistat cu stoicism la prima parte si am avut o pauza de 20 de minute, cand am iesit pe afara. Am fost socata sa vad ca toti copii de gradinita au mancat in pauza chipsuri si alte minciunele care se vindeau la intrare. Baietii nostri au fost singurii care au manca o banana in pauza. Cat de greu le era educatoarelor sa le puna niste mere sau fructe in ghiozdanele?! Chiar sa manance chipsuri pe la 4-5 ani mi se pare dubios.

Chin si dupa pauza
Partea a doua a fost la fel de plictisitoare ca prima. Iar ceva acrobatie si un leu de mare chinuit. Deja a fost prea mult pentru baieti. Plangeau si se frichineau ca vor acasa. Mai ca l-am tinut cu forta sa se termine. 🙂

Nu mai vrea la circ
Acum, daca il intrebam daca i-a placut la circ sau daca mai vrea, zice hotarat ca nu i-a placut si ca nu mai vrea sa mearga. El e o persoana rabdatoare si ii plac chestiile noi. Cand am fost cu el la Tandarica, a fost foarte fericit. Si acum povesteste cat de frumos a fost acolo. Asa ca stie destul de bine ce ii place si ce nu.

In concluzie, nu a meritat
Experienta cu circul nu a fost foarte reusita. A fost destul de scump pentru ce au oferit si stau si ma gandesc din ce colt al Suediei o fi fost trupa respectiva. Si era un festival totusi, trebuia sa fie ceva deosebit. In schimb, am stat doua ore in praf si ne-am plictisit. Oricum, si-au scos banii organizatorii, pentru ca au facut reclame prin gradinite si au avut clienti. Poze nu am facut, ca nu prea aveam la ce. Animelele erau mult prea triste si celelalte numere nu erau prea interesante.

2 gânduri despre „Vreti sa va duceti la spectacolul de circ din Titan? Mai ganditi-va!

  1. toate animalele de circ sunt triste, pacat ca sub pretextul distractiei pentru copii sunt exploatate in asemenea hal… bine ca macar copii simt asta, spre deosebire de majoritatea parintilor lor… consider potrivite cel mult numere de circ cu animale domestice; locul celor salbatice este in natura.

Lasă un răspuns

