Protectia noastra eficienta impotriva soarelui se numeste Annemarie Borlind

De cand ma stiu, in fiecare vara stau cam cate doua saptamani la mare. Acesta este avantajul de a avea rude la Consanta. Recunosc ca imi place sa stau in apa, sunt un peste in toata regula. Ceea ce nu mi-a placut niciodata si nu am avut nici rabdarea necesara a fost sa stau la plaja. Sincer, nu pot sa inteleg placerea de a avea un bronz frumos…

Cand eram mica, nu prea aparusera cremele de plaja si pentru ca stateam atat de mult in apa, se mai intampla sa ma „prajesc”. Sufeream de arsuri, abia reuseam sa dorm. Asa ca am ramas cu oarece traume legate de soare. Acum sunt dependenta de cremele de soare si mi-am propus sa am grija de baiatul meu sa nu pateasca asa ca mine.

Anul trecut, in toamna, am luat de la Annemarie Borlind o crema de soare speciala pentru copii cu factor 30. Ne-am dat amandoi, si eu si baietelul, toata toamna si ne-a mers foarte bine. Acum am reactivat crema si recunosc ca o tin cu mine in geanta, nu ma despart de ea. Cand iesim in parc am grija sa fim bine cremuiti si cand am stat la tara, chiar daca era un soare placut, nu am uitat de crema.

Lumea se uita ciudat la mine si imi spun ca exagerez dar eu nu inteleg de ce sa prajesti un copil mic?! Il scot afara in orele cele mai putin periculoase si e suficient. Nu vad de ce sa iesim in parc la ora 13.

Oricum, sunt foarte mulumita de crema. Eu sunt aproape la fel de alba ca in primavara. Cred ca daca o tinem cu crema pana se termina caldura o sa reusesc sa prind si eu o nuanta placuta fara sa ma expun periculos la soare. Recunosc ca baitul meu are si noroc de o piele mai buna ca a mea si ma bucur sa vad ca de la crema nu se arde. Peste doua saptamani o sa punem crema si la testul de foc: o sa ne ducem cu ea la mare. Sper sa fie la fel de eficienta si acolo. Pana plecam o sa adaug la gama si crema dupa plaja tot de la Annemarie Borlind. E printre marcile mele preferate, problema este ca se gaseste numai la MioBio si, mai nou, si la Napati. Oricum, brandul Annemarie Borlind are mult mai multe produse si toate sunt la fel de bune.

4 gânduri despre „Protectia noastra eficienta impotriva soarelui se numeste Annemarie Borlind

  1. cele mai multe creme cu spf 30 te protejeaza ok daca le folosesti des si constant.
    sunt curioasa daca protejeaza astfel incat pielea sa nu mai fie predispusa la alunite.🙂

  2. Pingback: Cum ne protejam de soare folosind produse bio: lotiunea solara pentru copii SPF 35 Bioselect « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

