Ziua a 7-a. Spre Bucuresti

Cu o intarziere de cateva zile, datorata unei noi vacante, revin cu mesajul final despre intoarcerea la Bucuresti.

Gata vacanta, ne intoarcem acasa! De la Budapesta la Bucuresti, intre cele doua capitale pe care le-au confundat, printre altii, Michael Jakson, Metallica si Lenny Kravitz sunt 800 de kilometri. Ne pregatim de drum stiind ca vom merge in Ungaria 200 de kilometri si in Romania 600. Pe autostrada am oprit la rapid la un hypermarket Tesco sa facem cumparaturile finale inainte de casa: chery palinka (palinca de cirese) la 30 de lei sticla de 0,5 litri si vin de Tokai la 25 de lei sticla de 0,5 litri. A fost prima mea vizita la Tesco, lant de hypermarket-uri britanic, despre care am tot citit in cartile tip chick lit din colectia Chic de la Polirom, unde personajele merg una-doua la shopping la Tesco. Sincera sa fiu, vizitand ditamai magazinul Tesco, nu am vazut prea multe diferente fata de Cora sau Carefour la noi, nici in ceea ce priveste preturile, nici produsele dipsonibile, nici aranjarea lor in raft. Dupa Tesco i-am dat talpa pe autostrada. Surpriza a fost cand am parcurs distanta pe care GPS-ul o arata ca fiind autostrada. Tocmai ne pregateam moral sa iesim de pe autostrada si sa intram pe drum european, cand am vazut ca de fapt  ungurii mai construisera 50 de kilometri de autostrada care nu apareau pe harta rutiera a GPS-ului nostru, desi le actualizasem anul trecut. Asa da surpriza placuta, care ne-a ajutat sa mai scurtam din drum. Ma gandeam eu asa, poate ne-au facut si romanii o surpriza si au construit autostrada noua 🙂 .
15.00 Am intrat in Romania pe la Nadlac. Evident ca nu a fost construita nicio autostrada cat am lipsit. Ba chiar ma uitam, in Cehia, Austria sau Ungaria se lucreaza din loc in loc pentru a se repara  si intretine drumurile. La noi, nicaieri.
17.00 Pe cine sa sunam sa intrebam unde se mananca bine si repede la noi? Jumatate din pensiunile de pe marginea soselei arata a case de toleranta, unde „mananci aici si mori acasa”.
18.00 Foarte multe masini de Spania vin in Romania.
02.00 Am ajuns in sfarsit acasa!

Un gând despre „Ziua a 7-a. Spre Bucuresti

  1. Pingback: Jurnal de calatorie in inima Europei: Viena – Praga – Budapesta – Bucuresti. Scurte concluzii si linkuri | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

