Trei produse de la Soapmill care fac vara mai usoara

Am tot vazut in oferta BioBunatati mici sticlute de parfum de la Soapmill. De fapt nu este parfum propriu-zis, este mai mult apa termala. Asa ca mi-am luat inima in dinti si mi-am cumparat si eu produse Soapmill, mai ales ca pretul este foarte mic: 5 lei.

Toate au ingrediente diferite si proprietati diferite. Eu mi-am luat trei dintre ele si sunt foarte incantata de toate, problema este pe care sa o tin in geanta cu mine, imi e greu sa aleg. Am asa:

1. Mistul Yin&Yang de la Soapmill contine apa de trandafiri din Valea Trandafirilor (Bulgaria), apa distilata, ulei esential de geranium 100% natural. Este mai mult pentru doamne, pentru ca miroase a trandafir. Eu l-am luat cu mine in vacanta in loc de parfum. Avantajul a fost ca e micut si poti sa il tin in geanta si cand plec cu avionul si nu ai voie cu lichide in recipiente mai mari de 100ml. E foarte placut pe piele si miroase frumos.

2. Mistul Roman Empire de la Soapmill contine infuzie de musetel, ulei de musetel, ulei esential de melissa 100% natural. L-am cumparat pentru ca e bun si pentru copii, iar musetelul stiu are proprietati antiinflamatoare. Eu am inceput sa il folosesc pentru baietelul meu. Era suparat intr-o zi pentru ca s-a lovit si plangea, asa ca m-am gandit sa ii distrag atentia si sa ii zic ca am gasit ceva pentru bubita din genunchi. Am luat mistul si i-am pulverizat pe bubita. A fost foarte incantat si acum ma tot bate la cap sa ii mai dau. Unde are o vanataie sau buba vine la mine sa ii dau cu „fas fas” (asa zice el). Cred ca l-a ajutat si la bubita, pentru ca a trecut mai repede. Oricum, calmeaza pielea foarte bine si e placut la miros.

3. Mistul Cool Summer Breeze de la Soapmill contine: infuzie menta, uleiuri esentiale (menta, tea tree) 100% natural. Recunosc ca l-am cumparat pentru ca are menta. Imi place la nebunie mirosul de menta, asa ca m-am gandit ca nu poate sa fie rau. Am facut o alegere buna, mai ales pe caldurile astea. E foarte placut si racoreste pielea. Parca simti ca respira mai bine. E foarte bun si pentru iritatii si pentru ciupituri. E util de avut in casa cand e si un copil.

Toate au multe beneficii si sunt foarte placut de folosit. Va invit pe website-ul Soapmill pentru a afla mai multe detalii despre aceste produse.

3 gânduri despre „Trei produse de la Soapmill care fac vara mai usoara

  1. Multumim frumos! 🙂

    Ca o completare: si Mariuca spune/face fix la fel ca baietelul tau! :)) Il poti incerca si pe cel cu menta pentru el, deoarece este antibacterian si il poti folosi in loc de dezinfectantul gel pentru maini si zgarieturi.

    Ne bucuram ca iti plac! Am adaugat si noi pe blog lonk-ul post-ului tau.

  2. si mie imi plac enoorm..le folosesc si la haine, in dulapoiorul lui C. , pulverizez peste tot..sunt multi tasks:)…sper sa pot incerca cat de repede si cool summer breeze, intrucat este singurul din cele patru misturi neincercat:)

Lasă un răspuns

