O sole mio sau Isolabio? Lapte vegetal bio din cereale pentru toate gusturile

In momentul in care te afli in fata unui bahar dintr-o bautura oarecare – in cazul de fata este vorba de la lapte vegetal bio – te pregatesti pentru o experienta placuta, in care ai ocazia sa gusti ceva bun. Povestea din spatele bauturii, despre cat de mult respecta solul agricultura ecologica din care provine laptele Made in Italy Isolabio, atentia cu care sunt selectate materiile prime sau controalele amanuntite efectuate periodic devin neimportante in momentul in care te pregatesti sa gusti produsul. Important, in acea clipa, este sa bei ceva cu adevarat bun. Hai sa fim sincere! Cine ar bea ceva neplacut doar pentru ca este produs in conditii etice, respectand principii bio? Asadar gustul este cheia si pot spune ca laptele vegetal bio din cereale Isolabio trece cu brio testul gustului, astfel ce primul lucru care mi-a trecut prin minte in momentul in care l-am gustat a fost sa spun: „O Sole Mio, Isolabio!”.

Gama de lapte vegetal bio din cereale Isolabio, distribuita la noi de Bio Mania, cuprinde 14 sortimente diferite, ce nu contin zahar. Pur si simplu sunt indulcite cu sirop de agave. Dar ce sortimente de lapte Isolabio exista? Raspunsul este ca veti gasi combinatii la care eu, una, nici nu m-am gandit: de soia (naturala sau cu ciocolata), din orez bio (natural sau cu vanilie, migdale, alune, nuca de cocos, quinoa), din ovaz, orz, porumb, spelta, migdale sau mei.

Din toate aceste sortimente de lapte vegetal bio, eu l-am gustat pana acum pe cel de orez. In ceea ce priveste modul de consum, exista doua directii principale: ca substitul al laptelui de vaca (sau animal in general) – iar acest lucru se intampla in perioadele de post, sau ca o bautura de sine statatoare. Ca inlocuitor al laptelui de vaca, poate fi baut in perioada de post, sau, in cazul meu, in combinatia cafea cu lapte vegetal sau lapte vegetal incalzit, cu miere. Sa il bei ca bautura separata, fara legatura cu laptele, are un dezavantaj: o cutie de un litru costa 10-11 lei. Iar varianta de a bea lapte vegetal care sa nu fie bio nu imi surade deloc, la cate lucruri am auzit despre soia nebio modificata genetic – spre exemplu. Voua cum va place laptele vegetal bio si ce sortimente ati incercat?

4 gânduri despre „O sole mio sau Isolabio? Lapte vegetal bio din cereale pentru toate gusturile

  1. interesant , am incercat doar laptele de soia din supermarket , era o intreaga gama , o marca destul de cunoscuta, dar nu-mi vine acum in minte.ce-i drept nu mi-a placut laptele de soia, dar l-as gusta pe acesta cu migdale ,suna bine:D

  2. Pingback: Pro si contra laptelui vegetal bio. Dezbatere si concurs Biomania si Jurnal Bio | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

