Scorpions, niste batranei meseriasi care au sustinut un concert bestial

Asa cum se intampla cu mancarea si cu actiunile pe care le facem in fiecare zi prin casa, si gusturile noastre culturale ii afecteaza pe cei mici. Eu am crescut intr-o casa unde muzica a fost foarte apreciata. Tata este muzician, asa ca am avut parte de muzica de toate genurile. Am fost la multe concerte de cand eram mica si drept urmare iubesc muzica. E greu de comentat acest subiect, pentru ca fiecare are alte pareri si alte gusturi.

De ce aceasta introducere? Pentru ca am fost aseara la un minunat concert rock si ma gandeam de ce tot trupele pe care le ascultau parintii nostri sunt la mare cautare: Scorpions, Rolling Stones, Uriah Heep, Led Zeppelin si altii. Eu am tot fost la concertele lor din Bucuresti si ma gandesc sincer ca nu am ce alt gen de muzica sa ii prezint baietelului meu.  Nici nu prea sunt la curent cu ce mai e nou in muzica, asa ca ma intreb: pe el la ce concerte o sa il mai duc cand o sa dispara clasicii rock? Ma uitam si aseara ca era plin de tineri la Scorpions, eu nu mai sunt generatia noua care asculta rock, deja sunt alti fani mai tineri. Deci? Cum de reusesc tot “batraneii” sa atraga lumea?

Concertul Scorpions de la Zone Arena a fost foarte frumos. Am apreciat si precizia nemteasca de a incepe la timp, la 20:00 fix. Nu pot sa inteleg totusi cum de organizatorii nu se invata minte de la un concert la altul sa faca ceva si cu intrarea. Erau destule porti de acces, doar ca trebuia sa treci pe la verificarea bagajelor. Erau vreo sase barbati care controlau barbatii si o singura tipa, ca de obicei, care sa controleze femeile. Asa ca se facea coada imensa la intrare la femei si la barbati intrai fluierand. Am patit acelasi lucru si anul trecut la concertul Guns&Roses. Sper ca pana la urma sa se rezolve si aceasta problema antica.

2 gânduri despre „Scorpions, niste batranei meseriasi care au sustinut un concert bestial

  1. Hello! Indraznesc sa-ti pun o intrebare pentru ca esti printre putinele mamici despre care stiu ca au fost la Scorpions. Am vazut la tv ca ar fi fost un stand cu niste tricouri si body-uri pt bebelusi cu „Born to be Wild” si alte mesaje rock. Se intampla cumva sa fii retinut numele firmei care le-a adus? Vreau tare mult sa cumpar asa ceva dar nu gasesc pe nicaieri pe net. Multumesc tare mult! 🙂

Lasă un răspuns

