Cum ies nuntile organizate la Salon du Mariage din Saftica – Ilfov?

Foarte faine, ca sa raspund direct la intrebarea din titlu! Dar ce este Salon du mariage “Toujours l’Amour” din Saftica, in cazul in care nu ati auzit de el? Salon du mariage este un complex format dintr-un cort de mari dimensiuni special pentru nunti, o zona de recreere la piscina, spatiu de cazare si parcare, complex situat in comuna Saftica judetul Ilfov, la 15 kilometri de Aeroportul Baneasa. Veti vedea din fotografiile publicate la sfarsitul articolului cum arata complexul Salon du mariage “Toujours l’Amour”, eu vreau sa va povestesc ce mi-a placut si ce nu mi-a placut acolo, concluzii personale obtinute dupa ce am fost recent la o nunta ca invitata.

Deci, iata ce este de apreciat la Salon du mariage:
+ cortul este spatios, perfect pentru o nunta de 150-200 de invitati;
+ in cort este un ring de dans splendid, rotund;
+ cortul Salon du mariage este format dintr-o singura incapere, oriunde te-ai afla esti de fapt in mojlocul actiunii;
+ desi nu as fi crezut, cortul este bine aerisit, nu te sufoci din cauza mirosului de tigari;
+ cortul este foarte elegant, realizat dintr-un material alb, astfel ca pozele de interior ies de exceptie, cu lumina reflectata din pereti;
+ parcarea exterioara este suficient de mare;
+ invitatii se pot caza in vilutele special amenajate de acolo, la 100 lei pe noapte camera;
+ directorul general al Salon du mariage se plimba toata noaptea printre mese si se asigura ca totul decurge asa cum trebuie; cel putin asa a facut la nunta la care am participat eu;
+ chelnerii sunt ok, amabili si atenti;
+ pe margine exista unele fotolii pe care te poti odihni, dar cu vedere spre actiune, spre ring;
+ mancarea de la nunta este delicioasa;
+ zona este ingradita si bine pazita, nu cred ca ar putea fi probleme cu masina, spre exemplu;
+ toaletele sunt impecabile, exista si o toaleta speciala pentru mireasa, singura din Romania de acest fel;
+ la nunta la care am fost eu la Salon du mariage muzica nu era atat de tare incat sa nu ne auzim om cu persoana;
+ totul este placut acolo, peste asteptarile initiale pe care ti le faci atunci cand auzi de nunta in cort, se vede ca este o investitie cu cap.

Ce nu mi-a placut la Salon du mariage “Toujours l’Amour”:
– sa pleci cu masina la ora 5.00 dimineata, dupa nunta, si sa stii ca ai de condus 25 de kilometri pana in Titan, nu e prea placut;
– este imposibil de ajuns la Salon du mariage fara masina;
– e izolat, nu gasesti un magazin sa iti iei o bricheta sau un croissant daca vrei;
– scaunele nu mi s-au parut cele mai confortabile posibile, te indeamna parca sa dansezi cat mai mult la nunta si sa nu stai jos;
– spre dimineata incepuse sa miroasa a inchis in cortul de nunta.

Acestea sunt concluziile mele, daca ati fost si voi acolo si vreti sa va spuneti parerea, va invit sa o faceti, chiar sunt curioasa ce impresii sunt. Iata si o galerie foto de la Salon du mariage “Toujours l’Amour”:

Un gând despre „Cum ies nuntile organizate la Salon du Mariage din Saftica – Ilfov?

Lasă un răspuns

