Ati incercat cozonacul facut din faina bio?

Am primit recent un pachet de faina bio, despre care aflasem doar lucruri foarte bune. Lunar, noi folosim multa faina in familie, pentru ca ne facem painea in casa. De aceea am decis ca faina primita, Doves Farm, fiind de calitate deosebita, sa nu o pun la paine ci sa o pastrez pentru ceva special.

Asa ca am asteptat prima ocazie sa o folosesc la cozonac. Dar, ca orice lucru asteptat cu nerabdare, a iesit pana la urma cu nabadai. Am pus intai ingredientele de baza ale cozonacului in masina de amestecat coca si, culmea, tocmai in acel moment, s-a stricat aparatul. Stateam si ma uitam la ingredientele din masina defectata si nu stiam ce sa fac. Imi parea atat de rau de faina, dar nici nu ma pricep sa fac cozonac de mana, fara ajutorul masinii Moulinex. Asa ca, mai mult de dragul fainei, m-am apucat sa framant cozonacul de mana si am zis sa vad ce iese. Pana la urma a iesit foarte bun, toata lumea mi-a laudat cozonacul. Sincer, cred ca faina a avut un mare merit! S-a framantat foarte frumos si nu am avut probleme sa nu creasca. Stiu ca bunica mea mai da vina pe faina cand nu ii iese cozonacul. Asa ca pot sa spun ca am gasit o faina cu care vreau sa fac cozonac mereu: Doves Farm de la magazinul online Kalimera.

Ingredientele ramasese de la cozonac le-am utilizat pentru briose. Baiatul meu e mare amator de briose, v-am povestit de drumul la IKEA pentru a cumpara forme. Si acestea au iesit foarte bine.

In concluzie, este foarte buna faina Made in UK de la Doves Farm, v-o recomand si voua.

Iata cateva fotografii din procesul de productie al cozonacilor si al brioselor si apoi rezultatul:

2 gânduri despre „Ati incercat cozonacul facut din faina bio?

Lasă un răspuns

