Reduceri pe Strada Mieilor, adica DiscountDay la BioBunatati. Galerie FOTO de la showroom

Astazi de dimineata, cum s-a facut ora 9, am fugit repede sa ma intalnesc cu doua prietene si sa mergem impreuna la BioBunatati, sa profitam de DiscountDay-ul de care v-am anuntat si ieri. Am zis sa ajungem si sa luam tot ce se poate lua.🙂

Ne-am tot invartit pe stradutele din zona Muncii, si pana la urma am sunat-o pe Olivia sa ne spuna unde este showroom-ul BioBunatati. Practic, eram de fapt in fata cladirii, dar saraca doar ca nu striga. Este de fapt usor de gasit: e o cladire mare si albastra pe strada Mieilor. Dar daca nu are gura, ce sa ii faci…

Noroc ca am fost trei fete si am putut sa ne uitam la toate produsele expuse, daca luam si baietii cu noi cred ca nu ar fi fost asa productiv. Am intors produsele bio pe toate partile, Olivia a avut rabdare sa ne povesteasca despre toate. Am plecat de acasa cu o lista, dar a fost mai mult orientativa, pentru ca daca am scapat in magazin am inceput sa imi fac o gramajoara cu ce vreau sa iau de fapt. Pune si de aia, mai ia si o sare, un sampon… asa am ajuns sa plec cu doua sacose pline si nu pe deplin multumita.

Olivia ne-a servit cu un suc bun de mere, data viitoare il pun pe lista de cumparaturi, si am stat putin de vorba. Are multe produse si poate sa dea informatii despre absolut tot ce e acolo. Puteti sa dati repede fuga si sa profitati de Discount Day BioBunatati.

Eu cand m-am intors, cum am intrat in casa, baietelul meu toapaia prin casa si intreba ce i-am adus de la BioBunatati. Noroc ca am luat si doua borcane de dulceata absolut delicioase. Nu cred ca o sa apuce sa prinda radacini ca am navalit deja pe ele.

Iata si cateva fotografii din Showroom-ul BioBunatati:

3 gânduri despre „Reduceri pe Strada Mieilor, adica DiscountDay la BioBunatati. Galerie FOTO de la showroom

  1. Pingback: Cum am ajuns la aniversarea BioBunatati printre troienile anuntate de televiziuni | Jurnal Bio

  2. Pingback: 2 X 2: doi ani de BioBunatati pe doi februarie « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

