Trenulete, briose, gem de agrise si suc de la IKEA

Pentru ca IKEA este plasata destul de departe de noi, in cealalta parte a orasului, nu apucam sa mergem atat de des cum ne-am dori. Asa ca vizitele se transforma de obicei in evenimente importante pentru toti. 🙂

Am reusit sa ajung cu ala mic intr-o zi de luni, cand nu era mare aglomeratie si am putut sa ne plimbam tihniti. Pustiul s-a jucat mult pe acolo si a incercat tot ce se putea incerca la categoria copii, a fost fericit ca si-a vazut patutul expus si si-a mai adaugat la colectie un trenulet de lemn. A fost incantat, pentru ca era putin diferit fata de ce are acasa, de aceasta data si-a luat un trenulet de pasageri. In ultimul timp trenuletele au devenit preferatele lui.

I-am cumparat si o briosa organica si am trecut la partea mea preferata: accesoriile. Normal ca cel mai mult am stat la ustensilele de bucatarie. Daca ar fi dupa mine, as lua din toate cate una. Dar totusi de data asta m-am bucurat sa cumpar hartii pentru briose, tava o aveam deja :D. De la sectiunea mancare din IKEA am cumparat si un gem de agrise delicios. Este perfect pentru micul dejun, nu este prea dulce si este si certificat organic. Am mai luat si un suc de merisor tot organic.

Asa ca dupa ce am ajuns acasa nu am scapat de gura baiatului si a trebuit sa fac briose. Deja ma sperii ca mi se termina hartiile. Sper sa se deschida mai repede IKEA de langa noi.

La IKEA se fac lucruri cu cap si gasesti toate informatiile necesare. Au la raftul organic un pliant foarte frumos despre produsele bio, un model pentru acest domeniu. L-ati vazut?

3 gânduri despre „Trenulete, briose, gem de agrise si suc de la IKEA

  1. Pingback: Ati incercat cozonacul facut din faina bio? | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

