I love hand made, really. Impresii de la targul de la Platul Sutu

Duminica a fost o zi foarte frumoasa, asa ca am iesit la o plimbare cu o prietena prin oras. Am zis sa trecem si pe la targul de la Palatul Sutu – la Targul ILoveHandmade de Constantin si Elena. Am mai fost la targuri cu produse hand made, dar parca niciunul nu mi-a placut asa mult. Poate de vina sa fi fost soarele si atmosfera de vara sau poate produsele au fost mai frumoase.

Era paradisul accesoriilor. Culori frumoase, modele noi si ingenioase. Nici urma de chinezarii sau de lucruri facute pe banda rulanta. Cercei, coliere, bratari, clame… Paradisul femeilor ce sa mai, mai putin al meu, care sufar de fiecare data cand vad cercei colorati frumos si nu pot sa ii port. Sunt mama alergiilor la metale, nici aurul nu il suport pe tot. Asa ca tot ce pot sa fac e sa cumpar pentru toate prietenele mele si sa sper ca cineva se bucura de aceste minunatii. Recunosc ca eu mi-am luat de la Targul ILoveHandmade clame de par si m-am oprit la patru doar pentru ca eram cu cineva, daca era dupa mine luam de la fiecare cate ceva.

Cata munca se ascunde in spatele fiecarui cercelus… Daca stai sa te gandesti la materiale si la munca depusa ti se pare ca ar trebui sa isi puna preturi mai mari, dar cu toate astea produsele erau accesibile. Toata lumea cumpara cate ceva. Adevarul e ca iti parea rau sa nu iei macar un lucrusor, toti erau foarte amabili la Targul ILoveHandmade de Constantin si Elena si iti explicau in detaliu despre produse.

Mi-am luat doua clamute cu flori din ceramica pe care le-as purta toata ziua. Am o margareta alba si ma uit la ea si imi insenineaza ziua. Iubesc florile si cred ca daca ai mereu o floare in casa nu poti sa fii suparat. Asa ca o sa am grija sa  o tin mereu la vedere.

Am mai luat si un sapun facut in casa. Avea domnul acela o masuta plia de sapunuri si am stat cred vreo 20 de minute sa le mirosim pe toate. A fost dragut si ne-a explicat ce contin si cum le face.

Muti tineri talentati si care incearca sa faca ceva. Ar trebui sustinuti si noi am putea sa ii ajutam daca am prefera sa cumparam produse facute de ei  decat sa cumparam produse facute in masa si fara pic de personalitate.

Iata si cateva fotografii de la Targul ILoveHandmade de Constantin si Elena – editia mai 2011 Palatul Sutu:

Lasă un răspuns

