Ati gustat sparanghel pana acum? E delicios!

Este o intreaga aventura sa faci rost de legume bune si netratate. Cred ca mancarea sanatoasa va ajunge un fel de petrol sau aur al secolului 21. Tot mai multa lume vaneaza legumele si fructele organice si oferta este mult sub cerere.

Sunt multe legume pe care nu le-am incercat si despre care nu stiu mai nimic, astfel ca incerc sa imi extind permanent orizonturile. O cunostinta mi-a dat sa incerc sparanghel si mi-a povestit ca este foarte bun. Este vorba de sparanghel crescut bio, la o ferma de langa Bucuresti.

Chiar nu stiam nimic despre el noroc ca am casa plina de carti si am apelat imediat clasici, la Jamie Oliver. Se pare ca sparanghelul are multe vitamine (B1, B2, B3, B5, B6, C, Calciu, Fier, Magneziu, Zinc)si are o cantitate mare de acid folic, recomandat femeilor gravide. Cand am vazut asa o recomandare impresionanta m-am intrebat de ce nu am gatit pana acum asa ceva. Sincer nici nu stiu sa zic daca se gaseste prin magazine.

Eu am testat o reteta simpla pentru ca am avut doar o mana de sparanghel dar pot sa spun ca este delicios. Am stropit sparanghelul cu ulei de masline si am pus putina sare si l-am prajit in tigaie pana a devenit putin maroniu.

Cand l-am facut eram singura acasa si m-am abtinut cu greu sa nu il termin pana nu au venit si baietii sa guste si ei. Mi s-a parut ideal pentru o gustarica. Eu una cred ca as putea sa imi fac si sa mananc in loc de chipsi si sa ma uit la tv. Sunt multe retete si abia astept sa mai incerc ceva, dar de unde mai fac rost de sparanghel?

7 gânduri despre „Ati gustat sparanghel pana acum? E delicios!

  1. iti trimit eu din Belgia… 🙂 de care vrei si verde si alb si rosu, pt ca exista mai multe soiuri, exact ca andivele

Lasă un răspuns

