Castigatoarea concursului Alege-ti laptele vegetal preferat si castiga! este Laura Frunza

Felicitari tuturor participantilor la concursul Biomania.ro – Jurnal Bio! A fost un concurs care mie mi-a placut in mod special, pentru ca am aflat informatii foarte interesante despre laptele vegetal bio din cereale, in special despre cel Isolabio.

Castigatoarea celor sase produse la alegere din gama Isolabio este Laura Frunza. Vom lua legatura cu ea pentru a o anunta de premiu, mai ales ca postul mai dureaza doar patru-cinci zile! Cu permisiunea ei, o vom contacta si peste doua-trei saptamani sa vedem daca poate sa ne povesteasca cum i s-a parut laptele.

5 gânduri despre „Castigatoarea concursului Alege-ti laptele vegetal preferat si castiga! este Laura Frunza

  1. Wow, nu-mi vine sa cred. Ce veste buna! Abia astept sa le incerc, mai ales ca fetita mea are o problemuta cu burtica si trebuie sa mai taiem din lactatele normale. Iar eu mor de pofta dupa laptele de migdale!

Lasă un răspuns

