Cum a fost la Targurile de Florii din Bucuresti

Pentru a vizita toate cele 6-7 targuri de Florii desfasurate in Bucuresti pe 16 si 17 aprilie, ar fi trebuit sa iau harta orasului si sa desenez un traseu optim si sa fac un plan de atac. Eu, in schimb, am zis sa imi iau baietii, adica sotul si pustiul si sa mergem la „ce-o iesi”, dar sa ne placa.

Prima oprire, Muzeul Taranului Roman: zeci de expozanti din toata tara, produse traditionale din cele mai diverse, de merita sa stai la fiecare stand cateva minute. Taxa de intrare: 4 lei. Ne-am cumparat doar turta dulce si prajituri, lasand cumparaturile „grele” pentru targul de Florii de la Muzeul Satului.

Pana acolo am ajuns pe jos, pentru ca vremea era foarte placuta si aveam cu totii chef de o plimbare de la Piata Victoriei la Arcul de Triumf. Si la Muzeul Satului erau la fel de multi vizitatori straini, veniti sa vada cu ce produse traditionale din toate colturile tarii au venit expozantii. De aici chiar am facut multe cumparaturi: oua incondeiate de 5 lei, un oua de lemn de 2 lei, elicopter de lemn de 12 lei, fluier de 5 lei, plus evident turta dulce de diferite sortimente, covrigi, prajituri etc. Taxa de intrare a fost 6 lei.

Si uite asa s-a facut ora 17.00 si am decis sa mai vizitam un singur targ. Eram plecati de dimineata de acasa si am mai mers doar la Targul de carte BookLand din AFI Cotroceni Mall. Editurile mari prezente la acest targ nu prea aveau oferte speciale, iar pe la editurile mici am vazut multe carti ezoterice, destul de dubioase. Oricum, la AFI am fost de fapt pentru alte magazine, asa ca nu ne-a parut rau.

Muzeul Satului, cu toate lipsurile lui organizatorice, ramane unul din putinele locuri in care poti merge cu copilul in aer liber in Bucuresti si sa te simti bine mai multe ore.

Iata si o galerie foto de la aceste targuri de Florii:

2 gânduri despre „Cum a fost la Targurile de Florii din Bucuresti

  1. Probabil lipsurile organizatorice de la Muzeul Satului se refera la faptul că nu avem la dispozitie nici bere ,nici vin si nici voie sa fumăm în incintă.Nu tu grătar, mici ,fripturi. Altfel, ce nu vă place?E curat , frumos , păzit, îngrijit.E muzeu , nu bâlci! Sau poate pentru ca nu oricine poate sa se dezlantuie cu orice produse vrea , în MUZEU.

    • Multumesc pentru mesaj. Iata lipsurile organizatorice descoperite de mine la Muzeul Satului din Bucuresti: cu o zi inainte sa inceapa Targul de Florii nu era trecut nimic pe website, abia acum, dupa eveniment vad ca a aparut ceva; cand am sunat joi la Muzeul Satului la unul din numere am sunat foarte mult si nu a raspuns nimeni iar la alt numar o doamna mi-a zis ca va fi targ dar nu stie exact ce si cum; pe website intotdeauna apare un mesaj de eroare ceva cu Java Script; am cerut lista de expozanti la intrare dar nu o aveau; as vrea sa aflu ce eveniment vor mai fi in 2011 dar nu stie nimeni. Cam atat la o prima vedere.

Lasă un răspuns

