Ce va pregateste Jurnal Bio pentru saptamana urmatoare (11 – 17 aprilie)

Joi 7 aprilie am deposit recordul intern de articole publicate pe Jurnal Bio: 4 intr-o zi. Motivul pentru care m-am grabit sa finalizez atatea materiale a fost ca in weekend am mers la munte, la Moeciu. Am gasit acolo o pensiune splendida, la care acum am mers pentru a treia oara! Mancarea nu este certificata organic, dar la cat de gustoasa este, chiar ca nu avem nevoie de hartii. Detalii, la cerere.

Acum m-am intors la Bucuresti si va promit o noua saptamana plina de articole interesante:

  • concurs cu premiu foarte atractiv, special pentru perioada de Paste;
  • totul despre evenimentele de Florii din Bucuresti;
  • aflam ce a fost la Targul Verde de la Cluj Napoca;
  • recenzie a Magiunului de Topoloveni;
  • alte surprize.

Va invit din nou pe site maine, pentru concurs!

2 gânduri despre „Ce va pregateste Jurnal Bio pentru saptamana urmatoare (11 – 17 aprilie)

  1. heyyyy..ma bucur ca ai avut un week-end fain..ai putea sa-mi dai si mie niste detalii despre frumoasa pensiune?..Poate reusim si noi sa facem o escapada..si muntele e preferatul meu:)si daca ma mai duc si la sigur e si mai ok..mersi mult

    abia astept sa stiu cum e magiunul de Topoloveni:)

Lasă un răspuns

