Ce facem in post fara lapte in cafea? Bem lapte bio vegetal!

De cate ori incepe postul, ma confrunt cu aceeasi problema: ce ma fac fara cappuccino? Nu pot sa zic ca sunt dependenta de cofeina: pot sa beau cafea si sa ma culc dupa cinci minute fara nici o problema. Cofeina are mai degraba efectul invers la mine. In sesiune beam cafea si ma pregateam sa stau sa invat, dar, in loc sa rezist, mi se facea si mai somn. Dar, cu toate acestea, de cand am primit un foarte bun aparat de facut cappuccino Nescafe Dolce Gusto, am devenit dependenta de aroma lui. Sunt experta acum si fac diferite combinatii, inclusiv cu scortisoara. E o placere dimineata cat mananca asta mic laptele cu miere, gem sau ce mai are el chef sa dau drumu la aparat si sa beau cappuccino.

Asa ca acum, in post, am tot incercat diferite metode pentru a incepe ziua placut. Am cumparat de la Gima (G’market) Bautura UHT cu soia, din calciu (poza 1). Este produsa in Austria de catre compania Joya, are 1 litru si nu este certificata organic. Cand combini aceasta bautura cu cafeaua, chiar nu iti dai seama ca nu bei lapte, combinatia este foarte buna la gust. Sincer, nu ma asteptam ca laptele de soia sa fie atat de bun in cafea.

Am incercat si Bautura bio de ovaz cu ciocolata de 1 litru de la OTALY, de la BioBunatati (poza 2). Contine: apa, ovaz, zahar, cacao, vanilie si sare de mare. Este foarte buna, e ciocolata cu lapte. Si e buna si ca mai variez de la soia si ca are certificare organica.

Tot de la BioBunatati am incercat si Bautura bio de orez cu migdale de la The Bridge – Italia, care are o aroma foarte placuta (poza 3). Am incercat chiar sa o fac spuma ca sa pun cafea peste. Dar nu am avut noroc. E foarte bun de baut simplu, cu cafea totusi nu am reusit.

Voi cum va descurcati sa inlocuiti laptele in aceasta perioada?

7 gânduri despre „Ce facem in post fara lapte in cafea? Bem lapte bio vegetal!

  1. Nu prea fac spuma in cafea pentru ca au apa. Oricum mie in post imi place la nebunie laptele de orez.Ori dimineata cu cereale si fructe uscate ori vara ca si desert racoritor.Cativa ani am baut numai lapte de soia dar am citit ca nu prea este buna si oricum imi ajunsese atata soia.Laptele de orez mi se pare mult mai bun la gust si mai dulce fara sa aiba adaos de zahar.

  2. Si eu consum lapte vegetal in special cu cereale dimineata. Dar am incercat si un pahar cu lapte de migdale simplu, rece si l-am gasit racoritor si placut la gust. Inlocuieste cu succes orice racoritoare. Dar recent m-am indragostit (daca pot spune asa!) de laptele vegetal din orz. Are un gust subtil de nuca, si ce mai … este acum in top!

  3. si eu consum lapte vegetal”joya”e unul dintre cele mai bune mancaruri de post precum si sniterlelede post”joya” crermbusti de post

Lasă un răspuns

