5 minute bio cu Alina Badalan Turcitu

Pentru rubrica „5 minute bio” am discutat de aceasta data cu jurnalista Alina Bădălan Turcitu. Ea scrie la ziarul Gandul si este unul din motivele pentru care intru pe website-ul acestei publicatii in fiecare zi. Iata un link catre o parte din articolele ei.

Jurnal Bio: Ce tip de produse organice sau naturale utilizezi?
Alina Bădălan Turcitu: Mâncare în primul rând: la Carrefour am găsit nişte paste integrale bio formidabile. La fel, când cumpăr miere mă uit să aibă eticheta de bio, deşi se zice că, la cât de întins zboară albina, miere bio nu prea există…
Apoi, lapte de soia, ulei de măsline şi ciocolată bio tot de la Carrefour. Am găsit prin documentările mele o fermă de găini cu ouă ecologice pe undeva, pe lângă Slatina, şi de atunci cumpăr ouăle alea de fiecare dată când le găsesc. A, şi mai e pâinea de Dobrogea, pe care mi-a recomandat-o însuşi profesorul Mencinicopschi.
Apoi, tot la „natural”: creme şi săpunuri organice româneşti, cosmetice, dar mai mult accidental. Iar când cumpăr haine, citesc eticheta ca materialul să conţină cât mai multă fibră naturală. Oricât de mult îmi place o haină, dacă are prea multe sintetice în ea, n-o cumpăr.

Jurnal Bio: Cum ai inceput? Care a fost primul produs de acest tip utilizat?
Alina Bădălan Turcitu: Fructe din livada alor mei, netratate cu chimicale. Ţin minte că-mi făcusem chiar şi un pat în măr! Acum, dacă vrei fructe, legume netratate, e mai sigur când cumperi de la ţărani să le alegi pe cele mai mici şi mai urâte.

Jurnal Bio: Ce produse bio sau naturale ti-ai propus sau ai vrea sa utilizezi in viitor?
Alina Bădălan Turcitu: Fructe, lapte, produsele de îngrijire şi cele cosmetice. Astea toate aş vrea să fie bio cu adevărat. Eticheta de bio nu este suficientă, însă; trebuie să te uiţi neapărat şi la ingrediente.

2 gânduri despre „5 minute bio cu Alina Badalan Turcitu

  1. Excelent! Am citit articolul despre Adriana Jescu si mi-a placut foarte mult. Mi l-am tiparit sa il arat si unei prietene. Bravo, Alina.

Lasă un răspuns

