Demachiant bio pentru ochii mei sensibili. Noua lotiune Micelara Purete cu extract de balsam de lamai si ceai verde de la Plante System

De cate ori ma machiez, ma gandesc cu spaima si la momentul cand o sa ma demachiez. In general am probleme cu produsele de demachiat. Poate am eu ochii prea sensibili, sau poate am nimerit doar produse nepotrivite, dar de fiecare data cand ma demachez ma ustura ochii vreo zece minute si apoi se fac rosii. Am incercat diverse marci: ieftine, scumpe, de fite, si problema a ramas aceeasi. Mai nou am servetele demachiante cu care ma impac bine, dar totusi imi trebuie si o solutie lichida.

Pana acum, nu m-am incumetat sa imi comand un demachiant, dar unul a reusit sa ma gaseasca pe mine :D. Am primit o minunata lotiune bio de la Plante System.

Am incercat cu oarece emotie lotiunea, de frica sa nu patesc la fel cum am patit si cu celelalte. Asa ca mai intai am zis sa vad cum miroase. Daca ma punea cineva sa miros cu ochii inchisi, as fi zis ca este ceai verde si as fi baut fara nici o grija. Am aflat si de ce miroase asa. Laboratoarele Dermatologice Plante System sunt un producator de cosmetice din Franta, recunoscut pentru utilizarea unei game de sute de plante, in special medicinale, in crearea produselor proprii. Laboratoarele Plante System au lansat si un sistem propriu exclusiv de preparare a cosmeticelor (PES – Pure Extract System) din: ceai verde, maslini si catina.

Plante System face parte din grupul ARKOPHARMA, lider european recunoscut in prelucrarea plantelor medicinale si in productia de suplimente alimentare. ARKOPHARMA este o companie franceza, infiintata in anul 1980. Marcile lor sunt prezente in peste 80 de tari, avand o cifra de afaeri de 177 milioane de euro in 2009 si 1.200 de angajati. In productia de cosmetice, Plante System foloseste din plin experienta ARKOPHARMA in utilizarea plantelor medicinale. Una din liniile de produse este si certificata organic. Venirea lor in Romania este una din cele mai bune vesti legate de cosmeticele organice pe care le-am auzit in ultima perioada!

Acum sa va povestesc si cum a mers partea cu demachiatul propriu zis de la Plante System. Chiar am fost incantata ca nu ustura, am reusit sa scot rimelul fara sa ma frec excesiv. Asa ca de acum am si eu un demachiant foarte bun in casa. Cred ca o sa ma tina ceva, pentru ca sticla e destul de mare, de 400ml. Lotiunea Micelara Purete cu extract de balsam de lamai si ceai verde este atestata Eco Cert si are 99% ingrediente organice.

Lotiunea Micelara Purete de la Plante System se gaseste in farmacii in toata tara, dar cel mai sigur mergeti intr-un SensiBlu pentru a evita surprizele. O sticla de 400 de ml costa in jur de 63 de lei. Mai multe detalii despre produsele Plante System veti gasi pe website-ul ARKOPHARMA, SanatatePrinNatura.ro.

9 gânduri despre „Demachiant bio pentru ochii mei sensibili. Noua lotiune Micelara Purete cu extract de balsam de lamai si ceai verde de la Plante System

  1. Ce produs interesant! Pare facut de o companie serioasa, cum aveam atatea in Romania in domeniul cosmeticelor dar au fost falimentate. Orice este facut din plante medicinale este foarte bun. Voi incerca in mod sigur produsul.

Lasă un răspuns

