Targul de la Muzeul Taranului = produse traditionale + loc de joaca pentru copii. Galerie FOTO

A venit primavara si avem din ce in ce mai mult chef sa umblam prin oras. Asa ca duminica am decis sa scoatem pustiul in oras si sa facem ceva interesant. Cum duminica asta erau trei targuri de produse bio sau traditionale, am zis sa alegem unul unde s-ar distra si cel mic. Toate pareau interesante, dar e greu sa gasesti ceva sa ii placa si lui.

Drept urmare ne-am hoatarat sa mergem la Targul de Blagovestenie, de la Muzeul Taranului Roman, pentru ca era in aer liber si stiam ca au si curte unde sa poata sa alerge. A fost o alegere mai mult decat inspirata.

Am plecat iar cu sacosele pline de la acest Targ de Bunavestire. Primul obiectiv a fost turta dulce in forma de pisica. Baietelului meu ii place la nebunie sa isi aleaga o turta dulce si sa o plimbe in punguta pana acasa. A fost mandru de alegerea lui si abia dupa ce a facut vreo zece ture cu ea prin casa a vrut sa o desfacem. Am luat fructe confiate tot pentru micul monstrulet.

Erau standuri cu prajituri de casa care aratau delicios si spre marea mea fericire aveau si de post. Asa ca si punguta noastra s-a umplut: am luat si zacusca delicioasa sa avem pentru cateva zile.

Am luat pentru micul dejun si gem de la Topoloveni. Nu stiu daca toata lumea are aceleasi amintiri ca si mine, dar magiunul e prefaratul meu de cand eram mica. Pentru ca bunica mea facea magiun la tara, aveam mereu camara plina. Asa ca la micul dejun mancam atunci magiun pe paine si lapte. E aroma copilariei mele. Acum o transmit si baiatului meu, care e incantat si el sa manace dimineata magiun cu lapte. Un borcan de Magiun de Topoloveni costa 8 lei.

Dupa ce am terminat tot ce am avut de luat, baiatul a mai alegat vreo 40 de minute in jurul bisericutei de lemn si s-a jucat cu copiii veniti si ei cu parintii la excelentul Targ de Blagovestenie.

Atmosfera este mereu placuta la MTR si intalnesti doar oameni de calitate, chiar daca intrarea e libera. Erau ca de obicei multi straini care tot gustau din bunatati, dar si multa lume cu copii. Targul de azi mi-a deschis pofta de targuri si abia astept sa vina Floriile cand sigur iar o sa avem de unde alege. Cred ca o sa ne ducem si la Muzeul Satului.

Bucatica de bulevard de pe langa MTR e printre cele mai interesante din Bucuresti. Parca ma simteam intr-o capitala europeana. Lume care iesea de la tragul MTR, lume care se ducea la targul de antichitati care era pe bulevard. Ma uitam si la cele cateva case frumoase care se vedeau pe bulevadrul Aviatorilor. Pacar ca fix langa guvern e o casa frumoasa care sta sa cada. Oricum, atmosfera de la targ m-a facut mai optimista si am reusit sa petrec o zi foarte frumoasa cu familia.

Iata si o galerie foto de la Targul de Blagovestenie:

Lasă un răspuns

