De unde afla medicii de familie de existenta produselor organice?

In aceste zile se desfasoara la Palatul Copiilor din Bucuresti Conferinta Nationala a Medicilor de Familie din Romania. Organizatorii vorbesc de peste 2.000 de vizitatori medici de familie la fiecare editie. Asa ca am trecut si eu pe acolo, condusa de o curiozitate personala. Cati din expozantii de la Conferinta au venit cu produse organice sau bio sa le arate medicilor? Cat de interesati sunt medicii de familie de astfel de produse? Am vrut sa aflu acest lucru in contextul in care cei peste 50 de expozanti prezenti nu aveau doar medicamente, ci si produse alimentare si cosmetice.

Ei bine, dintre toti expozantii, niciunul nu avea produse organice, doar la standul unei companii numita Secom am gasit „produse naturale pentru sanatatea copilului”, dar atat.

Voi ce parere aveti? Stiti vreun medic de familie care sa cunoasca produse bio?

5 gânduri despre „De unde afla medicii de familie de existenta produselor organice?

  1. La ceea ce a zis Olivia ma gandeam si eu.Oricum nici in alte tari nu prea am auzit medici care sa recomanda produsele bio deci este general fenomenul.
    Insa in ultima vreme aud din ce in ce mai multi clienti care imi spun ca homeopatul sau dermatologul le recomanda tratamente pe baza de uleiuri si unturi vegetale.

  2. La mine pe stie m-a intrebat o clienta despre Weleda deoarece i-o recomandase medicul de familie. Dupa insa a cosultat pediatrul care i-a recomandat dermatocosmetice.

Lasă un răspuns

