Deschiderea H&M in Romania. Impresii si Galerie FOTO

„Asteptarea a luat sfarsit. H&M este in Romania”. Asa spune sloganul publicitar destul de ambitios al retailer-ului suedez de haine H&M. De ce spun ca este ambitios? Pentru ca suntem in anul 2011 si am devenit destul de maturi, cred eu, dupa ce am fost cu totii martorii a zeci de lansari de branduri internationale diverse. Nu mai suntem nici la inceputul anilor 2000, cand deschiderea Carrefour Orhideea reprezenta evenimentul toamnei, sau cand se faceau cozi la IKEA.

De aceea am mers astazi la deschiderea H&M Romania de la Mall AFI Cotroceni, sa vad cata lume reusesc sa atraga, mai ales ca ofereau si 100 de cupoane de 80 de lei primilor clienti.

In aceste conditii, este de apreciat performanta H&M de a strange cateva sute de oameni la deschidere, dispusi sa si stea la coada doar pentru a reusi sa intre in magazin. Dupa cum veti vedea si in fotografii, surprinde inca de la intrarea in Mall AFI numarul mare de persoane care se tot ducea si se tot ducea… Inauntru in Mall, lucrurile erau bine organizate. O coada foarte civilizata, de cativa zeci de metri, era bine delimitata de o banda ca in aeroport. Si foarte multa paza care sa asigure ordinea la coada. Atatia paznici nu am mai vazut de cand a venit Bush in Romania.

La coada am remarcat in special pustoaice de maximum 20 de ani, dar si oameni in toata firea. Probabil free-lanceri care lucreaza noaptea pe proiecte high-tech bine platite si ziua au timp sa frece ridichea in mall.

Eu nu am incercat nicio extravaganta. Adica nici nu mi-am propus sa intru in magazin, sa iau catalog de prezentare sau sa primesc un bon valoric. Oricum, de fiecare data cand merg in strainatate intru si la H&M, am haine de acolo, dar in nici un caz nu am facut un cult pentru acest magazin.

Asa ca informatii despre produse si preturi nu va pot furniza prea multe, doar ce veti vedea in galeria foto de la deschiderea H&M.

Pana in vara, H & M Hennes & Mauritz va inaugura sase magazine in Romania. Deschiderea magazinului H&M din AFI Palace Cotroceni a fost pe 25 martie, cel din Unirea pe 26 martie, deschiderea Baneasa Shopping City este planificata pentru 31 martie, iar magazinele din Plaza Romania si Bucuresti Mall se vor deschide pe 8, respectiv 15 aprilie. Primul magazin H&M din afara Bucurestiului se va deschide la Brasov, in Unirea Shopping Center, pe data de 29 aprilie 2011.

Update: iata si un film cu o parte din oamenii care asteptau la coada: http://www.youtube.com/watch?v=1J0HheQI41A

A mai fost cineva la H&M in Romania? V-ati format o opinie?

7 gânduri despre „Deschiderea H&M in Romania. Impresii si Galerie FOTO

  1. Sunt singura careia nu-i place H&M?O singura data mi-am gasit o haina de la ei in rest nimic si am avut ocazia sa le colind magazinele in timpul facultatii.

  2. eu pe fiecare zi sunt la unirii si am vazut cata reclama s-a facut pentru deschiderea h&m si nu mi se pare o pierdere imensa de bani. pe fiecare panou publicitar e reclama h&m, au modificat toata partea dinspre Dambovita a Unirii si acum e tot magazinul alb si in centru are un afis MIC h&m, si in coclut dinstanga sus iar la fel, scrie h&m. am trecut aseara pe acolo si se muncea de zor, se spala pe jos, se stergeau geamuri. Azi e deschiderea in unirii. Mie unele haine imi plac, dar detesc reclama de pe unirii.

Lasă un răspuns

