V for Vintage, concluzii de final

In sfarsit, a venit primavara. Am avut un weekend superb, asa ca am zis sa scot baietii la o plimabre prin oras. Ne-am oprit la Carturesti sa ne mai luam cateva carti si dupa am trecut pe la V for Vintage la sala Dalles.

Pana acum, cand ma gandeam la targuri la sala Dalles, imi aduceam aminte de facultate, cand ne duceam la targurile de Craciun si ne calcam in picioare si nici nu reuseam sa gasim mare lucru. Am fost placut surpinsa cand am intrat si am vazut ca se poate si altfel. V for Vintage chiar a fost bine organizat, cu o atmosfera placuta si relaxata, muzica, haine, accesorii. Foarte frumos.

Accesoriile sunt placerea mea, dar din nefericire sunt alergica la metale, deci nu pot sa port mai nimic. Asa ca nu raman decat cu vazutul. Am pus ochii si pe niste rochite frumoase. Ce sa zic, aveai de unde alege. Data viitoare ma duc fara baieti si imi iau o prietena ca sa putem sa ne facem de cap.

Am gasit si punctul meu preferat: bio. Toate produsele celor patru – cinci expozanti de cosmetice si alimente aratau bine, iar toata lumea era amabila si relaxata. Chiar se potrivea bine coltul bio in atmosfera generala. Ii felicit din suflet pe organizatori si voi publica fotografii de la eveniment intr-un articol nou maine.

3 gânduri despre „V for Vintage, concluzii de final

Lasă un răspuns

