Echipa de bucatari in actiune. Cum am facut mucenici bio.

Update: reteta de mucenici de casa 2013 click pe link pentru reteta

Am vazut prin supermarket mucenici la punguta. M-am gandit ca ar fi varianta usoara sa scap de treaba anul acesta, dar mi-am amintit de perioada cand faceam mucenici in casa. Stiu ca ma distram cu bunica mea cand faceam, ea se chinuia cu aparatul si mie imi dadea sa rulez o bucata de coca, ca sa stau cuminte. M-am gandit ca ar fi frumos sa fac si cu baiatul meu asa ceva.

Am facut rost de aparat: coca este mai mult decat simplu de facut, asa ca e si bio, contine apa si faina. Am petrecut o ora frumoasa cu baiatul la bucatarie. El isi adusese scaunelul mic si i-am pus pe un fund de lemn putina coca: se chinuia sa faca cerculete. Mai venea la mine si baga mana in faina ca sa lucram impreuna cu aparatul. Dar era haios asa murdar de faina pe fata si tot spunea ca face „macinici” si ii pune la uscat. El a luat treaba in serios si a tot misunat pe acolo. Cred ca o sa povesteasca la toata lumea aventura.

E o modalitate usoara sa ai mucenici bio si sa iti distrezi si copilul. Nu o consider o ora pierduta in bucatarie, ci o ora petrecuta cu baiatul meu. Poate asa o sa reusim sa mai pastram si din traditii si o sa cream obiceiuri frumoase in familie. Trebuie sa ma gandesc ce o sa facem de Paste, cum sa il implic. Bunica mea, desi facea treaba multa, mereu imi dadea si mie ceva sa fac, sa ma simt impicata. Ce vremuri… Sunt sigura ca si baiatul meu va avea amintiri frumoase.

Ce sugestii aveti pentru Paste?

Un gând despre „Echipa de bucatari in actiune. Cum am facut mucenici bio.

  1. Foarte frumoasa ideea! Si eu voi face cu fetita mea la pranz acelasi lucru. Observ deja preocupari gastronomice la ea si doresc sa incurajez acest lucru!
    La multi ani!

Lasă un răspuns

