Targ de cadouri organice in magazinul Napati, pe 5 si 6 martie

De cand ma stiu, luna martie este preferata mea. Nu ma incanta martisoarele complicate sau buchetele mari de flori. Dar imi place sa port un snur la mana, sa imi aleg baba, sa o pup pe mama. Cand eram mica, faceam felicitari din ce ma pricepeam eu si imi ceream scuze daca am fost rea si stiam ca mama o sa fie atat incantata ca o sa ma ierte. Imi place ca incep sa apara ghioceii si zambilele, mai putin anul acesta, cand iata ca de 1 martie ninge. De cand am un baietel mic, luna a capatat o nuanta si mai frumoasa. Mi se pare genial cand apare cu un martisor sau vine sa ma pupe de 8 martie. Nu stiu daca toata lumea imi imparte entuziasmul, dar sunt de parere ca aceasta este luna noastra si ar trebui sa profitam.

De aceeasi parere au fost si cei de la Napati, care au pregatit ceva special:

Targ si seminarii bio la Napati

Napati organizeaza la inceput de luna martie “Pentru mamica mea, tot ce e mai bun de la Natura”, un targ de cadouri pentru femei si mamici cu cosmetice organice, dulciuri bio delicioase si multe alte rasfaturi!

Weleda, Salonul organic Ever Green,  Biomania si Bentley Organic vor oferi sfaturi pentru ingrijirea tenului la inceput de primavara, vor initia participantele in epilarea cu zahar, vor aduce si ceva dulce si bun si vor oferi spre testare creme si lotiuni organice.

Targul “Pentru mamica mea, tot ce e mai bun de la Natura” va avea loc sambata si duminica 5 -6 martie, intre orele 10.00 si 19.00, in magazinul Napati din Sos. Stefan cel Mare nr. 15 (in apropiere de Circ). Seminariile demonstrative sunt programate pentru sambata si duminica intre orele 11.00 si 13.00.

Intrarea este libera. Iata si afisul evenimentului:

Un gând despre „Targ de cadouri organice in magazinul Napati, pe 5 si 6 martie

  1. Adevar graiesti, asemeni tie simt si eu, doar ca eu avand printese, tatal, este cel care ne ofera cadouri, iar fetitele ma cheama cu entuziasm si sclipiri de fericire ca:”ia uite cate martisoare ne-a adus tati!”

Lasă un răspuns

