Momentul dulce. Bomboane cu miere de la Apidava

Am primit pachetul comandat de la BioBunatati, multumim pentru livrare ;). Inca nu pot sa scriu despre tot ce era acolo pentru ca unele produse sunt inca in faza de testare. Dar pot sa va povestesc despre bomboanele de miere de la Apidava de 100 de grame: perle cu propolis.

Recunosc ca imi plac dulciurile, dar incerc mereu sa gasesc variante mai sanatoase. Asa ca am incercat bomboanele cu miere si propolis. E o punguta foarte eleganta de bomboane gen perlute. Cum am vazut ambalajul m-am gandit ce frumos ar arata intr-un cadou.

La gust sunt foarte bune si imi satisfac nevoia de dulce. Daca nu fac abuzuri, cred ca as putea sa folosesc o punguta vreo 10 zile. Mi se par rezonabile si ca pret mai ales daca nu as mai cumpara si alte dulciuri, dar nu pot sa promit. 🙂

Oricum sunt foarte incantata de ele si data viitoare o sa imi iau mai multe sortimente. Acum am luat doar cu propolis si mix. Cand ma uit pe BioBunatati cate variante sunt disponibile, mi se face iar pofta.

2 gânduri despre „Momentul dulce. Bomboane cu miere de la Apidava

  1. Si nu sunt niste bomboane obisnuite. Daca le veti consuma cu regularitate va veti da seama ca nu o sa mai raciti iar organismul dumneavoastra primeste un plus de energie si de protectie contra bolilor.

Lasă un răspuns

