5 minute bio cu Dan Andronic

Gata, m-am intors din vacanta, asa ca este timpul sa reluam interviurile din seria „5 minute bio”, in care bloggeri cunoscuti sau persoane publice ne povestesc despre experienta lor cu produsele organice. Invitatul de astazi este Dan Andronic, binecunoscut jurnalist si consultant politic. Autorul unui blog politic foarte interesant, Dan Andronic se defineste astfel: „inca tanar. inca imi place sa citesc. ascult placi de vinil. fac politica in timpul liber. nu ma uit la T-showuri. nu citesc ziarele”.

Jurnal Bio: Ce tip de produse bio utilizezi?
Dan Andronic: In special cereale, paste, orez, dar cumpar si ingrediente. Cel mai mult caut fructe, mai ales banane, dar gasesc destul de greu. Puțina lume stie ca bananele pe care le cumparam sunt modificate genetic in asa fel incat sunt urcate pe vapor verzi si ajung coapte dupa cateva luni de calatorie pe mare, ca exista cateva sute de soiuri de banane, dar noi mancam doar unul! Am facut chiar un experiment: am cumparat niste gutui importate din Turcia. Le țin de 3 luni intr-un vas in bucatarie si nu s-au stricat nici un pic, doar s-au uscat usor. Asta ca sa-mi aduc aminte ce mancare bagam in gura.

JB: Cum ai inceput? Care a fost primul produs de acest tip utilizat?
DA: Am inceput sa cumpar acum 5 ani suc de mere produs natural. Si de atunci am continuat…

JB: Ce produse bio ti-ai propus sau ai vrea sa utilizezi in viitor?
DA: Acum gasesti cam tot ce vrei, dar raman la parerea mea ca fructele ar avea un mare succes, mai ales cele exotice.

Lasă un răspuns

