Ce de vitamina C! Suc bio de coacaze negre de 500 ml de la Biotta

Tägerwilen. Inchipuiti-va un orasel de 3.763 de locuitori din nordul Elvetiei, la o altitudine de 420 de metri. Acolo, unde cele mai poluante lucruri sunt probabil masinile electrice cu emisii reduse de CO2, se afla sediul producatorului de sucuri naturale Biotta. Acolo a fost imbuteliat si sucul de coacaze negre pe care l-am baut recent, printre alte sucuri Biotta, si despre care doresc sa va povestesc acum.

Sunt doua lucruri pe care le remarci atunci cand vezi pentru prima oara o sticla de Biotta: ambalajul elegant, din sticla si faptul ca firma a fost infiintata in anul 1957. Despre companie v-am mai povestit atunci cand am avut concursul Biotta – Marele pionier organic, in urma cu cateva saptamani. Trebuie sa mentionez si eticheta in limba romana, semn ca piata din Romania este importanta pentru acest producator, ale carui sucuri sunt importate si distribuite in Romania de Biosens. Si au si website in limba romana!

Sucul de coacaze negre are un gust foarte bun. Este preparat cu ceai si are un continut bogat de vitamina C. Dupa desfacere, are termen de valabilitate de opt zile in frigider si de patru zile pe masa. Dar nu vad cum ar putea rezista neconsumat atata timp, noi l-am „ras” destul de repede. Dar gama Biotta este foarte larga si multe din sucuri au proprietati terapeutice, dupa cum am vazut pe ambalaje si am citit pe website.

Evident ca sunt sucuri organice, cu acte in regula, adica cu certificarea originala. Din ce am vazut, exista si promotii, dar cel mai bine verificati online, pentru a afla si de unde pot fi cumparate.

As fi vrut sa va povestesc si despre mirarea mea ca nu avem nicio companie ca Biotta in Romania, care sa produca astfel de sucuri, mai ales ca materia prima creste si la noi din belsug. Dar aceasta este o alta discutie, pe care o vom face altundeva. Asa ca va las sa savurati un pahar de Biotta si mai vorbim peste cateva zile cand ma intorc din vacanta. Pana atunci, comentariile de pe Jurnal Bio vor fi pe moderare.

Lasă un răspuns

