Ce a fotografiat un copil de aproape trei ani la o ferma bio

In vizita mea la ferma BioDumbrava de la langa Bucuresti (Comuna Joita, Judetul Giurgiu) am facut si un un set de fotografii  pe care le-am publicat in urma cu doua saptamani pe Jurnal Bio. Pe langa galeria de poze realizate de mine, vreau sa va prezint un fotoreportaj exclusiv, purtand semnatura piciului meu de doi ani si noua luni.

 

Poate va intrebati cu ce aparat sunt realizate acest fotografii. Este vorba de un VTech Kidizoom Digital Camera. Aparatul l-am cumparat in 2010 din Spania. Prima oara l-am vazut pe un website din Statele Unite ale Americii si costa aproximativ 45 euro (exprimat in dolari, evident). Apoi am profitat de vizita unei cunostinte in Spania, care ni l-a cumparat si ni l-a adus de la Madrid cu 90 de euro. Spaniolii sunt mai bogati decat americanii, probabil de aia costa la ei mai mult. Oricum, cei mai nababi suntem noi, romanii, acelasi aparat foto pentru copii costa la noi peste 100 de  euro si mi-e teama sa nu fie contrafacut. Mai ales ca se gaseste foarte greu.

Stiu ca un baietel de aproape trei ani vi se pare mic pentru un aparat foto. Noi i l-am dat chiar de cand avea doi ani si patru luni, cu ocazia unei excursii la munte, asa ca de fapt are cateva luni bune de cand il foloseste. Se poate spune ca e expert.  :) Aparatul VTech stie sa faca fotografii de doi megapixeli, are blitz, stie sa faca filme, are jocuri si poti asculta si mp3-uri. Baietelului meu ii place sa il foloseasca, sa intre pe toate aceste functii, dar nu i-l dam tot timpul. Este pentru ocazii speciale, cum a fost acea excursie la ferma sau cand mergem in vizite sau primim musafiri.

Aparatul foto VTech, pe care il puteti vedea mai jos, functioneaza cu patru baterii AA si se spune ca este rezistent la socuri. Noi nu l-am trantit pana acum, pentru ca pustiul meu chiar are grija de el. La apa nu este rezistent, dar are efecte de fete haioase sau de poante cu poze. Si eu si sotul meu avem propriile aparate foto, asa ca a avut de la cine sa invete cum se tine corect o astfel de camera. De cand i-am cumparat-o pe a lui nu il mai intereseaza ale noastre, pentru ca stie ca nu este de jucarie si ca face cu adevarat fotografii. Acum fiecare are propriul aparat pentru cand vrem toti sa facem poze.

2 thoughts on “Ce a fotografiat un copil de aproape trei ani la o ferma bio

Lasă un răspuns

