Noul BioBunatati. Comanda cea mai lunga

Am ajuns sa imi sperii familia cu timpul petrecut pe Internet. Am tot zis sa imi fac timp si sa dau si eu o comanda pe recent lansatul BioBunatati, dar nu reuseam sa stau prea mult la calculator.

M-am gandit ca vineri seara totusi nu ne mai grabim sa facem nimic. Asa ca am intrat pe website, mi-am facut cont si am inceput cumparaturile.

Ca orice femeie, imi place sa fac cumparaturi si daca se poate sa nu cheltui chiar toti banii🙂. Asa ca am luat metodic toate categoriile si toate produsele de pe BioBunatati la rand. Ma mir ca nu m-a deconectat de pe cont pentru ca am stat cel putin doua ore. M-am simtit ca intr-un magazin foarte bine aprovizionat, unde ma uit la tot felul de produse interesante. Multe, multe produse.

Am fost in mod deosebit fascinata de condimente, recunosc ca imi place sa experimentez cand gatesc si pe BioBunatati am gasit unele condimente mai rare, pe care le-am tot vazut doar pe la televizor! Am fost iar impresionata de categoria unde sunt recipiente pentru creme si lotiuni. A picat tocmai bine, pentru ca ne pregatim sa plecam in vacanta si am zis sa luam un recipient pentru gelul de dus. Avem acasa o sticla de un litru, asa ca nu se pune problema sa o luam cu noi in avion. Sper ca nu am dat comanda prea tarziu si sa ajunga pana plecam.

Am studiat bine si capitolele cu detergentii, creme, lotiuni… Ce sa zic… As lua din toate cel putin cate una. Dar incepem incetul cu incetul si ne facem si noi stocul.

Am fost iar fericita ca am gasit servetele demachiante. Recunosc ca nu ma impac cu demachiantul lichid si eram nefericita ca inca nu aveam si servetele bio.

Sunt foarte incantata de cumparaturi. Acum nu ne ramane decat sa dansam prin fata usii pana cand ajunge pachetul.

Spor la cumparaturi!

6 gânduri despre „Noul BioBunatati. Comanda cea mai lunga

  1. Interesant acest website, BioBunatati. Vazand cate produse sunt disponibile si ce stocuri bogate, pare un fel de Amazon al produselor bio. Sunt curioasa daca si in realitate au tot ce scrie acolo.

    • Asta a fost intentia, sa adunam la un loc tot ce e mai bun in domeniul bio.
      Deocamdata sunt pe stoc cca 80% din produsele de pe site, dar asta pentru ca l-am lansat de 10 zile. O sa ajungem la 100% in curand. Nu e un site unde numai am pus produse pe site si luam de la furnizori in functie de comenzi, jumatate din ei sunt raspanditi prin tara si ar fi imposibil sa facem asta si sa livram comenzile intr-un timp rezonabil.

    • Pentru ca marjele practicate sunt prea mici si costurile unui magazin offline sunt prea mari (minim 1000 euro chirie, plus angajati, utilitati, autorizatii etc). Acesta fiind de altfel motivul pentru care majoritatea magazinelor bio apar si dispar, din pacate🙂

Lasă un răspuns

