Cum am ajuns sa ma spal pe cap cu sapun bio pentru copii. Sampon si gel de dus bio de la Rampal Latour en Provence

Folosim de ceva timp sapun lichid de la MioBio. Vreau sa va povestesc cum a inceput totul. Acum cateva luni, nu prea stiam ce sapun sa cumpar sa avem pentru maini, sa fie si bio si usor de folosit in special atunci cand venim din parc sau de la plimbare. Mie imi plac sapunurile solide, dar pentru monstruletul cel mic este mai usor sa folosim sapun lichid. Am avut o perioada de la Weleda, dar am zis ca acum e suficient de mare sa trecem la altceva.

Asa ca am mers la MioBio si m-am uitat la tot ce era pe acolo, iar doamnele mi-au recomandat Sampon si gel de dus bio Rampal Latour en Provence. Au mai multe variante disponibile si se poate testa mirosul. Am ales o sticla mare de un litru si pot sa va spun ca tine foarte mult. Prima sticla de Rampal Latour en Provenceam zis sa o folosim numai pentru maini si a tinut peste patru luni. Nici nu mai stiu cu precizie de cand o avem. Asa ca pretul este foarte bun: o sticla de un litru costa 50 lei, iar cand am cumparat prima oara era chiar mai ieftin.

Cand am ajuns la fundul sticlei, am fugit sa mai luam una de Sampon si gel de dus bio Rampal Latour en Provence. De data aceasta am luat cu verbina, este varianta mea preferata de sapun. Si cum nu mai aveam nici samponul de care sunt dependenta, de la Annemarie Borlind, am zis sa cumpar mai multe produse. Ghinionul meu a fost ca nu mai aveau pe stoc samponul meu. Am incercat altceva din aceeasi gama, Annemarie Borlind, si mi-a mers rau. M-am dus dupa cateva zile sa mai intreb daca intre timp au adus samponul (sper sa nu ma considere doamnele de la MioBio fanatica, dar este greu sa te abtii atunci cand esti dependenta de ceva bun). Ghinion… Dar mi-au recomandat sa incerc sa ma spal pe cap cu lotiunea pe care eu o foloseam drept sapun.

Le-am urmat sfatul si am incercat. Ma simt bine. Este foarte placuta cand ma spal cu ea pe cap. Asa ca acum in loc sa am la baie zece mii de sticle folosesc doar una pe post de sampon si gel de dus. O am din ianuarie si inca nu am ajuns la jumatate. Deci iar e rentabila si ca pret. Are certificare de la Eco Cert, iar povestea brandului Rampal Latour en Provence mi se pare foarte interesanta. Este si avantajoasa, pentru ca au mai multe arome, asa ca sigur se gaseste ceva pe gustul fiecaruia.

5 gânduri despre „Cum am ajuns sa ma spal pe cap cu sapun bio pentru copii. Sampon si gel de dus bio de la Rampal Latour en Provence

  1. Super idee! Si eu sunt in cautare de variante pentru a spala parul. interesanta este si ideea de Sfaturile bunicii.ro de a folosi bicarbonat si apa si clatire cu optet de mere si apa.

  2. Am mai vazut la Pukka Food. Eu nu m-am inteles bine cu mirosul gelului de dus cu citrice si miere. Pur si simplu dupa ce se evapora notele de varf simt numai lesie si mi se face greata.

  3. Pingback: Trei noi produse Rampal Latour en Provence in magazinul MioBio | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

