Paste bio sunt ideale pentru incepatorii in produsele organice

Teoretic, pastele sunt paste. Nu poate fi nimic deosebit intre ele. De aratat arata la fel, au acelasi gust, diferenta este ca unele sunt bio si altele nu. Pentru baietelul meu folosesc paste bio. Nu mi se par chiar atat scumpe la 7-10 lei si el oricum le consuma mai greu. Tranzitia la pastele bio a fost usoara, pentru ca am gasit imediat unele de calitate, de 500 de grame, de la Nature Bio – marca a grupului Cora.

Imi place sa ii pregatesc si „baietei” cu lapte si mai am o reteta pe care o adora: paste cu brocoli. Cand ii fac reteta aceasta ma sperii cat de mult poate sa manance. Ii fac un sos alb cu faina, lapte si branza, fierb paste si brocoli dupa care le amestec si le pun la cuptor. Mananca pana se sparge. Drept urmare, cand ne ducem la cumparaturi incepe sa “scrie” si el lista de cumparaturi si cap de lista sunt pastele si “bocoli”.

Si la Gima am gasit niste paste haioase in forma de gaina. Ii plac foarte mult si pot sa le pun si in alte mancaruri pe care i le pregatesc: supe, ciorbe sau macaroane cu branza. Recomand pastele organice pentru toti cei care vor sa testeze acum pentru prima oara produse alimentare bio.

4 gânduri despre „Paste bio sunt ideale pentru incepatorii in produsele organice

  1. Pastele, nu conteaza de care sunt- bio sau traditionale, trebuie sa fie facute din grau dur. Pentru mine cea mai buna alegere raman spaghetele integrale de la De Cecco.

Lasă un răspuns

