Epilarea nu a fost niciodata mai usoara. Pasta de zahar epilatoare cu musetel de la Parissa

Din momentul in care am gasit un salon de epilare bun, eu practic am renuntat la ideea sa ma mai epilez acasa cu ceara. Este fie procedeul clasic, il stiti, cand miroase toata casa a ceara si dureaza mult. Si mai exista si metoda cu diverse benzi. Asa ca atunci cand am gasit pe website-ul  Rangali – Organic shop – pasta de zahar la oferta, am zis sa incerc.

Suna foarte bine ceara cu zahar si auzisem de la mai multa lume ca e interesanta. Nu aveam nimic de pierdut, asa ca am comandat Pasta de zahar epilatoare cu musetel de la Parissa la pretul de 22 lei. Era la oferta, redusa de la 56 lei. Am studiat bine cutiuta si instructiunile si parea destul de simplu, dar atunci am zis ca o sa incerc alta data. Dupa cateva zile mi-am luat inima in dinti si am testat ceara. Am incalzit-o la microunde si am reusit sa ma epilez fara sa devastez jumatate din baie. Chiar a mers. Din spirit economic am incercat sa folosesc benzile de aplicare de mai multe ori, sa nu raman fara, dar se pare ca totul este calculat la fix. Benzile sunt fix cata ceara e, asa ca acum am ramas cu surplus de benzi. Sunt mai mult decat indragostita de ea.

Este foarte convenabil. Am reusit cu un borcanel si jumatate sa fac toata treaba, dar banuiesc ca puteam sa aplic strat subtire asa cum zice in intructiuni. Data viitoare o sa fie si mai bine. S-a curatat foarte usor de pe piele si nu am ramas cu pete rosii sau alte semne. Nu prea mai am motive sa ma mai duc la salon si sunt fericita ca scap in 30 de min.

Link catre produs pe website-ul Rangali nu va pot furniza, pentru ca nu mai exista pe stoc. Dar veti gasi acolo multe produse similare.

Ingrediente: Ceara: sucroza, apa, glicerina, musetel, acid ctitric, Ulei azulene: mistrat izopropil (sursa vegetala), vitamina E (tocoferol), azulene (extract de musetel), cristale de mentol.

5 gânduri despre „Epilarea nu a fost niciodata mai usoara. Pasta de zahar epilatoare cu musetel de la Parissa

  1. In salonul nostru organic facem epilare cu zahar de mai bine de un an, dar cu pasta de zahar adevarata, din apa, zahar si zeama de lamaie. Va astept cand aveti timp si curiozitate, pentru ca metoda e diferita fata de ceea faceti acasa cu pasta Parissa.

    Toate cele bune,
    Corina

  2. Noi am adus pe piata din Romania ceara de zahar bio (nu pasta de zahar) care se foloseste ca si ceara conventionala. Se aplica in in sensul cresterii firului de par si se indeparteaza in sensul opus cresterii firului de par cu ajutorul benzilor de bumbac organic. Este usor de folosit si nu necesita training.

Lasă un răspuns

