Inceputul unei frumoase prietenii: Sapunul natural cu miere de cimbrisor de la Apidava

De cate ori ma duc la targuri sau prin magazine cu produse bio imi cumpar si cate un sapun. Inainte sa trec pe cosmetic organice foloseam doar sapun lichid. Dupa ce am avut ocazia sa miros sapunurile solide naturale, am ramas profund indragostita de ele. Doar pentru bebe am pastrat in continuare si sapun lichid organic in baie. Recunosc ca nasul meu cel sensibil dicteaza mult in domeniul sapunurilor utilizate in casa.

Tot din aceeasi pasiune am mirosit la un targ de anul trecut de la Mall Baneasa sapunurile prezentate de cei de la Olivo. Erau atat de frumos asezate in forma de fagure, ca iti venea sa le iei pe toate si sa le aranjezi la fel si acasa. Dar am zis sa incep mai usor si sa vad pe parcurs. Le-am mirosit pe toate de cateva ori si am decis sa il cumpar pe cel cu miere de cimbrisor de la Apidava, de 100 grame. Miroase delicios. Cum am ajuns acasa l-am pus la baie sa il testam. Suntem foarte multumiti de el. Nu usuca pielea si miroase placut in baie. Inca ma minunez ca nu l-am terminat. Il am din decembrie de la targ si inca il mai folosim. Cred ca este The Beginning of a Beautiful Friendship cu acest brand de sapunuri.

Din pacate nu am apucat sa ii fac poza, dar o pun pe cea oficiala de pe website-ul Olivo.

Ingrediente: miere de cimbrişor, din ulei de palmier şi ulei de seminţe de palmier. Conţine parfum.

3 gânduri despre „Inceputul unei frumoase prietenii: Sapunul natural cu miere de cimbrisor de la Apidava

Lasă un răspuns

