5 minute bio cu Maria Coman

Incepand de astazi, website-ul Jurnal Bio s-a imbogatit cu o noua rubrica, intitulata “5 minute bio cu…”. Am lansat aceasta rubrica intrucat eu sunt convinsa ca viitorul este eco chiar si in Romania, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si cosmeticele, hainele sau substantele de curatenie. Pentru ca produsele bio sa depaseasca stadiul de fita sau de moda trecatoare, trebuie sa descoperim ca suntem mai multi utilizatori de astfel de produse decat credeam. De aceea, la rubrica “5 minute bio cu …” voi invita periodic bloggeri cunoscuti, persoane publice sau oameni obisnuiti sa raspunda la trei intrebari despre experienta lor cu produsele bio, organice sau naturale. Pe mine, care consum astfel de produse, ma intereseaza foarte mult sa invat din experienta altor utilizatori. In plus, cred ca aceasta rubrica ar putea fi si un mic imbold pentru cei care ar vrea sa incerce pentru prima oara produsele organice si nu stiu de unde sa o apuce.

Prima care a acceptat sa raspunda in 5 minute la intrebarile Jurnal Bio despre produsele organice este jurnalista Maria Coman de la Antena 3, ce detine un blog din anul 2007. Maria este mamica unei fetite care tocmai a impinit un an, Smaranda.

Jurnal Bio: Ce tip de produse organice utilizezi?
Maria Coman: Cremele Smarandei sunt in general bio – cele de fata, de corp. Gelurile de dus de asemenea, Usor usor am inceput sa imi iau si mie cosmetice bio. Detergentii de casa sunt partial bio – cel de vase, de exemplu, cel de geamuri, cel pentru hainele Smarandei. Si tot pentru Smaranda, incerc sa ii pastrez mancarea cat mai fara chimicale. La inceput ii luam legumele bio, intre timp am renuntat. Sunt destul de greu de gasit, a mai crescut si ea, asta e. Lactatele inca le gasesc destul de usor, la fel biscuitii.

JB: Cum ai inceput? Care a fost primul produs bio utilizat?
MC: Nu mai tin minte cu ce am inceput. Sunt deja cativa ani de cand le folosesc, asa ca nu mai stiu. Oricum, de la cosmetice, abia apoi am trecut la mancare si detergenti

JB: Ce produse bio ti-ai propus sau ai vrea sa utilizezi in viitor?
MC: Mmmmm, nu stiu, nu am un plan in sensul asta 🙂 Sunt genul de cumparator impulsiv, daca imi place ceva cumpar si gata.

8 gânduri despre „5 minute bio cu Maria Coman

    • Eu cred ca produsele organice sunt mai mult decat o moda, asa ca nu vor disparea. Este adevarat, poate sistemul de certificare o sa capete o alta forma, mai echitabila. Eu vad eventuale modificari de forma, nu de fond.

Lasă un răspuns

