Condamnati la duel: Ceaiul verde de la Fares vs. Ceaiul verde Mega Image

Imi place sa beau ceai. Fie ca este din plante, din fructe, din plante medicinale, acasa, la Libraria Carturesti sau la Green Tea, tot este bun. Chiar si Lipton-un imi place 🙂 . Mai nou am descoperit ca exista si ceai bio, exact pe segmentul meu preferat: ceaiul verde.

Asa ca voi lansa duelul ceaiului verde, intre cel pe care il beau eu in mod traditional, cel de la Fares Orastie (acum redenumiti Laboratoarele FARES Bio Vital) si cel bio cumparat de la Mega Image (Delhaize – Belgia). Fie ca cel mai bun sa castige!

Criteriul 1. Gustul
Ambele ceaiuri se prepara simplu, prin infuzie, cu plicul tinut 4-5 minute in apa calda. Au gust foarte bun amandoua, cel putin asa mi se pare mie, care apreciez ceaiul verde. Sunt unii care spun ca gustul e prea aspru. Imi place faptul ca se pot consuma si reci, pentru ca se intampla sa ma iau cu treaba si sa uit de ele. De aceea le beau fara zahar sau lamaie. In concluzie, la aceasta runda
Scor: Ceai verde de la Fares 1 – Ceai verde Mega Image 1

Criteriul 2. Pretul
Ceaiul verde de la Laboratoarele FARES Bio Vital are 20 de plicuri si costa aproximativ 3,5 lei in farmacii sau hyper-market-uri. Cel de la Mega Image are tot 20 de pliculete si costa 6 lei.
Scor: Ceai verde de la Fares 1 – Ceai verde Mega Image 0,5

Criteriul 3. Bio
Ceaiul verde de la Mega Image (Delhaize) este certificat organic biogarantie. Ceaiul verde de la Fares este 100% natural, nu contine coloranti, arome si nici alti aditivi. Eu cred ca Fares este o companie onesta cand face aceste afirmatii, asa ca scorul este mai strans decat parea initial
Scor: Ceai verde de la Fares 0,5 – Ceai verde Mega Image 1

Criteriul 4. Romanesc
Aici este clar castigatorul. Fares este produs la Orastie, are pe el si sigla Made in Romania, pe cand ceaiul Mega Image vine din Belgia.
Scor: Ceai verde de la Fares 1 – Ceai verde Mega Image 0

Criteriul 5. Ambalajul
In urma cu cativa ani, ceaiul de la Fares parea venit din alte timpuri, avea un ambalaj de speriat. Intre timp a mai evoluat si acum cutiile lor de ceai pot sta pe orice masa, fara probleme. Si cel de la Mega Image arata elegant, asa ca
Scor: Ceai verde de la Fares 1 – Ceai verde Mega Image 1

Criteriul 6. Disponibilitate
Ceaiul verde de la Fares se gaseste in farmacii si prin hyper si super market-uri. Cel de la Delhaize este disponibil exclusiv in reteaua Mega Image.
Scor: Ceai verde de la Fares 1 – Ceai verde Mega Image 0,5

In concluzie castiga Ceaiul Verde de la Fares, cu  5,5 la 4. Chiar daca nu este certificat bio, compenseaza prin faptul ca este natural si ca este produs in Romania.

Voi ce ceaiuri beti? Pe cine mai „condamnam” la duel?

11 gânduri despre „Condamnati la duel: Ceaiul verde de la Fares vs. Ceaiul verde Mega Image

  1. Mie îmi place ceaiul negru, mai am mult de testat pînă să mă împac cu verdele. Cel mai bun Earl Grey l-am băut, hm, la plic, de la o firmă englezească, se laudă că-i bio, dar nu-mi mai amintesc numele (doar că erau plicuri rotunde 🙂 ) Noua pasiune o reprezintă ceaiurile Tess, dar nu le-am încercat toate sortimentele…încă!

    Chiar așa, știe cineva un ceai de trandafiri, dar nu de flori de măceș?

  2. Ma bucur ca a iesit castigator ceaiul verde de la Fares. Eram fan Mega Image pana in momentul in care au introdus o alta gama de produse marca proprie, parca se numesc lactate traditionale sau ceva de genul. Sunt ambalate in sticle de plastic cu capac rosu si in prima faza m-am intins spre ele deoarece eu cumpar numai sana si iaurt la sticle de plastic, astea fiind produse de catre ferme mici, avand termen de garantie de cateva zile si gust de lactate de pe vremea copilariei. Nu ma deranjeaza ca observa oportunitatea si profita de ea, insa odata cu lansarea propriei game le-au scos pe restul din supermarket. Adica ma obliga sa cumpar marca lor sau Zuzu, Danone, etc, a caror sana num ai gust de sana nu are.

  3. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  4. Mai, da’ nu te gandesti tu de unde-o fi recoltat ceaiu’ ala verde ? Că doar nu de pe tarlaua de langa Pricaz, sau de langa groapa de gunoi a orasului unde-si are Fares sediu’ central. Vine din China, la fel ca si cel care-l cumperi de la Mega Image sau de oriunde altundeva. La Fares este doar impachetat si trimis spre vanzare.

Lasă un răspuns

