Sapte targuri de cadouri intr-o zi

Duminica dimineata am plecat de acasa mai decisa ca niciodata sa rezolv problema cadourilor de sarbatori pentru toata lumea: bunici, matuse, unchi, nepoti, veri si verisoare si parinti. Avand la mine harta targurilor de cadouri din Bucuresti, am mers in prima locatie:

Targul Cadourilor de Craciun de la Galeria Dalles
Pentru cine isi mai aminteste, in urma cu 10-11 ani targurile de cadouri de la Sala Dalles reprezentau un adevarat eveniment, o sursa foarte buna de cadouri mai deosebite. Era o perioada cand abia aparuse Bucharest Mall Vitan, cand nu existau centrele comerciale de astazi si cand ne minunam de orice margea stralucitoare ca indienii care faceau cunostinta cu Cristofer Columb. Problema este ca targul a ramas (aproape) la fel ca atunci, desi anii au trecut. Doar locatia foarte buna si nostalgia oamenilor il fac sa mearga mai departe in actualul format. Acest targ este deschis pana pe 24 decembrie.

Zilele Cadourilor de la Villa Rodizio
Am ajuns la acest eveniment destul de dimineata si parea ca targul nu s-a trezit, desi incepuse deja. Nu era nicio activitate reala, iar spre exemplu cei de la care am cumparat prajituri nu aveau sa dea restul. Mi-a placut in schimb faptul ca multe din produsele expuse (cosmetice, bijuterii, prajituri, haine) pareau hand-made. Acest targ a fost deschis pana duminica 19 decembrie.

Targul de Cadouri de la Libraria Carturesti
Mi-a placut foarte mult acest mini-targ organizat in ceainaria de la Carturesti. Desi este un singur expozant, libraria, produsele de Craciun sunt alese cu mare pricepere, iar oamenii sunt extrem de amabili. Toate produsele cumparate sunt impachetate gratuit, cu hartie de buna calitate. Exista si discount-uri la unele carti interesante. Pentru atmosfera, au adus si un brad natural foarte frumos impodobit. Targul este deschis pana pe 24 decembrie.

Targul de Cadouri de la Mall AFI Palace Cotroceni
La standurile improvizate pe culoarul de la etajul 1 al AFI Cotroceni puteti gasi haine, accesorii, bijuterii sau  cosmetice de calitate discutabila. Targul nu atrage in niciun fel atentia, vanzatorii par si ei destul de plictisiti. Nici preturile nu sunt in niciun fel speciale, astfel ca am vazut ca oamenii nu se prea opresc la standuri. Targul este deschis pana pe 24 decembrie. Aici fac o paranteza, am descoperit ca magazinul Tata Anica, despre care am mai scris pe Jurnal Bio, s-a desfiintat.

 

 

 

 

 

 

Christmas Gifts Expo de la Baneasa Shopping City
Cum vi s-ar parea un targ de cadouri in care gasesti pistoale de vanatoare, cosmetice bio, mese de biliard si darts, jucarii Lego si fructe conifiate? Asa a fost la Christmas Gifts Expo de la Mall-ul din Baneasa. Eu nu as numi targ propriu-zis un astfel de eveniment, la care mesele expozantilor sunt imprastiate pe culoar, de nu stii exact ce este cu acei oameni: au fost dati afara din magazin pentru ca nu si-au platit chiria?! Totul parea o improvizatie lipsita de orice coerenta, fara nicio legatura cu Craciunul. Oricum, parcarea de la Baneasa era arhi-plina, abia am gasit un loc, iar in magazine te calcai in picioare. Eu am gasit si mi-am cumparat mai multe lucruri interesante la expozantii cu produse bio, si anume BioBunatati, Olivo si Meru. Voi reveni cu detalii intr-un alt articol. Acest targ a fost deschis pana duminica 19 decembrie.

Targul de Produse Traditionale din Parcul Obor
Stiu de mai multi ani targul de Craciun din Obor si pentru mine functioneaza dupa principiul „punct ochit, punct lovit”. Am comerciantii mei de produse traditionale romanesti, de la care cumpar des si mai am un secret: un stand la care gasesc vinuri din Republica Moldova de o calitate exceptionala. De mai multe ori am facut senzatie cu acest cadou, pentru ca si sticlele au forme foarte interesante.

Cabanele din Parcul IOR
Jucarii de proasta calitate si dulciuri de provenienta indoielnica, nu sunt prea multe de comentat. Abia astept sa dispara din parc.

12 gânduri despre „Sapte targuri de cadouri intr-o zi

  1. Excelent 😀
    Intr-adevar targulde la Baneasa n-avea nicio coerenta, daca ar fi facut macar fete de masa sa semanam intre noi.. Eu m-am simtit data afata din magazin si invizibila pe deasupra.

  2. Inca ceva: si un Biogood s-a desfiintat, si Ospaturi si Rasfaturi, si Casa Eco, si cred ca mai urmeaza multi. Magazinele bio se fac de obicei fara cunoasterea buna a pietei si mai ales fara niste previziuni/cash flow facute cum trebuie.
    Eu ma tot gandesc la un magazin offline BioBunatati si cu cat fac mai multe calcule cu atat imi da cu mai multe virgule. De exemplu, la o chirie optimista de 1000 euro, un angajat si o marja medie de 25% trebuie sa vinzi de 2000 lei pe zi, ceea ce e imposibil.
    Pentru un magazin iti trebuie produse cu marja mare, adica trebuie sa le importi tu, adica ai nevoie de multi bani de blocat in stocuri si asta inseamna si gama mica.
    Deci magazine bio la noi.. mai incolo.
    (si sa nu-mi zici ca e din cauza ca nu sunt produse bio romanesti, ca pe alea ai marja cea mai mica, pentru ca producatorii dau discount gen 10%, na)

  3. Targul de Rodizio duminica s-e dezmortit mai tarziu pentru ca sambata au fost cred 25-30 de vizitatori si deci expozantii nu s-au mai grabit sa deschida asa devreme..si tocmai atunci a inceput sa vina lumea devreme..
    In rest despre magazinele inchise cred ca, marea majoritate s-au mutat pe offline pentru ca de la un timp apar din ce in ce mai multe pe internet.Chiar ma mir de cate apar .

  4. Ne-am nimerit si noi la targul de la mall Baneasa. Din pacate nu am gasit Olivio si nici BioBunatati. De acord cu voi: ff proasta organizare. Mult timp eu nu pricepeam ce era cu mesele acelea in drum.
    Am vazut insa biciclete din lemn – f faine.

    Despre magazinele bio offline: sunt si magazine care merg de ex Leacul (nu e totul bio, dar se incearca) Leacul tocmai a deschis franciza in pipera. Nu stiu cum fac, dar le merge 🙂 Eu una pt mancare prefer sa cumpar offline decat online.

Lasă un răspuns

