Crema balsam pentru mami de la Natalia Vital Touch: hrana pentru piele

De cand am inceput sa folosesc produse organice, am depasit teama de alergii, asa ca sunt mereu dispusa sa incerc lucruri noi. Ca pe orice femeie, si pe mine ma bucura sa sa adaug noi creme la colectie. Imi place sa am borcane si borcanele. Asa ca am ajuns la produsele celor de la Cocon.ro.

Acolo am descoperit un produs organic excelent: Crema balsam pentru mami de 60 ml de la Natalia Vital Touch. Pe langa faptul ca imi place borcanelul de sticla – nu stiu de ce, dar mereu am avut o placere sa am cat mai multe sticlute si borcanele – sunt incantata de continut. Cum a ajuns crema acasa am fugit repede sa o incerc. Recunosc ca dupa ce am deschis cutiuta mi-a fost greu sa incep sa ma dau pentru ca e foarte concentrata. Nu am mai incercat pana acum o crema asa de grasa. Pentru mine e minunata. Pur si simplu simt ca pielea mea trage crema cu paiul. Testul cel mare pentru mine a fost cand am venit din vacanta si aveam pielea uscata rau de tot. Pe picioare chiar mi se albise, asa ca m-am dat cu crema si pana a doua zi aratam ca noua.

Avantajul cremei organice balsam pentru mami este ca ma tine mult, pentru ca este foarte grasa. Se intinde frumos si piele si nici nu mi-am patat hainele de la ea. Nu miroase ca o crema conventionala, dar prefer sa imi simt pielea catifelata si hranita decat sa am o crema care miroase bine dar cine stie ce are prin ea.

Cred ca este ideala pentru vremea rece, cand pielea devine mai sensibila. Puteti sa o puneti pe lista de Craciun pentru ca Mosul o sa fie incantat si de pret. Crema organica balsam pentru mami este valabila noua luni de la deschidere.

Ingrediente:
Butyrospermum parkii (unt de shea)*, Rosa rubiginosa (ulei din seminte de macese)*, Calendula officinalis (ulei de galbenele)*, Centella asiatica( gotu Kola), Borago officinalis (limba mielului)*, Tocopherol (vitamin e); Uleiuri esentiale: Lavandula angustifolia (levantica)*, Rosa damascena (ulei de trandafir) *-din surse organice

11 gânduri despre „Crema balsam pentru mami de la Natalia Vital Touch: hrana pentru piele

  1. Foarte interesanta, eu prefer cremele de genul acesta, cu putine ingrediente si cat mai multe organice. Pentru persoanele care nu au mai incercat creme cu ingrediente doar unturi si uleiuri poate fi ciudat la inceput, din cauza texturii si mirosului. Eu le folosesc de aproximativ un an de zile si nu m-as putea intoarce la cele clasice, la care hidratarea era de scurta durata.

  2. Sunt atatea marci de cosmetice, care mai de care mai „autentice” ca nu stiu ce sa mai zic, nu am criteriu de diferentiere intre ele. Crema despre care spui tu pare buna, borcanasul pare interesant, dar pentru mine reprezinta un „no name”.

  3. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  4. si eu sunt pentru produsele organice si naturale…o sa incerc si eu aceasta crema sa vad cum e si ma bucura faptul ca e eficienta si pentru vremea rece…insa dupa noua luni de la lansare nu va mai fi valabila sau cum?

  5. Pingback: Atingerea blanda Vital Touch. Castigati o crema balsam pentru mami | Jurnal Bio

  6. Pingback: Sezonul reducerilor cuprinde si cosmeticele bio « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

