Harmony Wellness Fair, 15 % bio, 85% restul

Week-end-ul trecut a avut loc expozitia Harmony Wellness Fair la Sala Palatului in Bucuresti. Am tot tras de noi sa mergem la acest targ, mai ales ca promitea multe cosmetice si produse bio. Era o ocazie buna sa mai luam si cadouri, asa ca ne-am urnit duminica dimineata si ne-am dus. Cand am ajuns noi, erau doar cativa vizitatori speriati si totul parea pustiu ca in Vestul Salbatic. Am dat o tura si ne-am cam lamurit.

Vestea buna este ca am gasit turta dulce si cel mic a fost foarte fericit :). Era si un stand care vindea pernite si hainute pe care le gasim si in parc, la casute. De la standurile cu miere am luat propolis bobite de la un domn care ne-a vandut si cateva ponturi despre cum am putea sa ii dam unui copil astfel incat sa ii placa. Noi am incercat mai demult sa ii punem catina in miere, dar a fiert. Acum, domnul de la acest stand, ne-a spus secretul catinei in miere.

Erau si cateva firme cu cosmetice bio la Harmony Wellness Fair, dar nu am fost asa tentata, pentru ca ma asteptam sa fie si ceva oferte speciale, ca de targ. Am gasit o firma care avea o crema foarte interesanta, si domnul respectiv a zis ca o sa o aduca si in Farmaciile Remedio.

In rest, ezoterism, bijuterii  si accesorii.

In concluzie, nu prea am fost incantata de Harmony Wellness Fair. Cadouri nu am luat si imi pare rau ca am pierdut si targul organizat la Mio Bio. Pur si simplu am uitat ca este organizat doar sambata si duminica. Cand am realizat acest lucru, duminica seara pe la 6, era prea tarziu. Eh… asta e, greseala mea.

Inca mai sper sa apara targuri organice adevartate si la noi. Spor la cumparaturi bio!

Un gând despre „Harmony Wellness Fair, 15 % bio, 85% restul

Lasă un răspuns

