Noua Crema de zi cu rodie de la Weleda: cadou de la Mosu din Italia

Pentru noi, Italia este o oaza de relaxare, desi de fiecare data cand o vizitam nu apucam sa lenevim nici macar un minut. Suntem mereu pe strazi sau in muzee si ne minunam de tot ceea ce vedem. De data aceasta am vrut sa plecam mai informati, astfel ca am cautat de la Bucuresti, pe Internet, magazine bio. Voiam sa ne ducem direct la tinta. Pentru ca nu stiu italiana atat de bine, nu am gasit prea multe referinte pe Internet, asa ca m-am lasat pagubasa.

In schimb, dupa ce am ajuns la Bologna, am fost placut surprinsa ca dupa 10 minute de mers pe jos prin oras sa vad deja o vitrina plina cu produse Weleda. M-am dus repede si m-am lipit de geam si ma minunam, ca un copil care gaseste cadouri sub brad. Nu am reusit sa intru pentru ca era pauza de pranz, dar am facut cateva poze si am plecat de acolo cu hotararea ferma de a reveni sa cumpar ceva.

Am constatat apoi ca sunt foarte multe magazine organice in Italia si au o gramada de produse. Chiar si in farmaciile normale zaream cate un raft cu Weleda sau alt brand cunoscut. Nu imi mai venea sa plec de acolo.

Am intrat si eu in mai multe magazine si am incercat sa vad care e diferenta fata de Romania. In primul rand sunt mult mai multe game si produse disponibile si cred ca se vand bine. Preturile sunt cam ca la noi, dar comparand salariile, pentru ei inseamna mai putin decat pentru noi.

Eu am fost profund fascinata, printre altele, de gama Weleda. Cred ca aveau toate produsele posibile. M-am invartit in jurul unei creme de zi cu rodie pe care o vazusem mai demult pe Internet, dar care nu se gaseste pe la noi. Sau poate a aparut gama cu rodie cat am lipsit noi din tara :) Am vorbit cu Mosu si am cumparat o crema de zi. Ce pot sa zic… e minunata. Are un miros atat de placut si se simte foarte bine pe piele. Doar ca este cam micuta, doar 30 grame, si imi e mila sa ma dau prea des cu ea, pentru ca nu stiu cand mai gasesc. Acum regret ca nu am luat si crema de noapte din aceeasi gama. Poate in excursia viitoare in Italia.😉

Un gând despre „Noua Crema de zi cu rodie de la Weleda: cadou de la Mosu din Italia

  1. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

