In iarna aceasta vom folosi Propolis impotriva racelilor

A inceput sezonul gripelor. Am vazut ca majoritatea copiilor din parc sunt muciosi si tusesc. De jucat ne jucam impreuna, ca nu pot sa imi tin baietelul in glob de sticla si nici nu imi doresc acest lucru. Asta e. A fost si el racit de cateva ori cu febra si toate cele de la gat. Raspunsul pediatrului este ca pana la varsta de sapte ani o sa tot raceasca atunci cand ti-e lumea mai draga. Asta e slabiciunea lor.

M-am consolat si am zis ca incercam sa il imunizam pe cale naturala, ca nu are cum sa strice.  Nu stiu daca o sa scapam iarna asta, dar poate sa fie racelile mai putin grave si mai rare.

Pediatra noastra ne-a recomandat sa ii dam propolis. Asa ca am zis sa incercam. Am luat de la un targ bio o sticluta de propolis si perseveram. Cand i-am dat prima oara si am simtit mirosul mi-am adus aminte ca si eu luam propolis cand eram mica si nu am fost chiar asa bolnavicioasa. Parintii mei nu prea erau fani medicamente si luam diverse chestii din plante. La mine a mers, cred ca in toata copilaria am fost o singura data racita grav si mi-au facut ampicilina. Asa masuram eu cand eram mica gravitatea, dupa cate injectii se faceau. In rest, nu prea. Si nici acum nu racesc asa usor si nici antibiotice nu iau.

Sper sa mearga si la asta mic propolisul. Oricum, pe langa, bem multe sucuri de fructe si mergem imbracati mai spartan pe afara ca sa ne calim. O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.

4 gânduri despre „In iarna aceasta vom folosi Propolis impotriva racelilor

  1. Noi am luat Energin bio, un complex cu continut ridicat de minerale si vitamene, recomandat in tot felul de raceli, viroze, pentru fortifierea organismului, dar creste si pofta de mancare la copii. Contine propolis, polen si miere si este la fel ca mierea ca si consistenta.
    Propolisul il ia usor? Intreb pentru ca si noi am incercat, dar nu a prea mers. I-am amestecat propolisul intr-o mica lingurita cu miere si cand a simtit bobitele de propolis nu i-au placut.

    • Pai noi i-am dat tinctura de propolis. E destul de tare dar ne descurcam. Ii amestec picaturile cu miere si dupa avem o cana cu apa langa noi. Se mai poate lua cu paine. Succes mai departe cu propolisul.

    • Sotul meu se ocupa de albine. Ceea ce spuneti ca nu i-a placut fiului dvs. nu este bobite de propolis ci polen. Propolisul este o substanta pe care albinele o culeg de pe mugurii plantelor si are o consistenta asemanatoare cu rasina, deci e cam greu sa ii dai forma de bobite, in schimb polenul este cules de albine din flori, amestecat cu miere si modelat in forma de bobite de catre albine care il transporta apoi in stup pe picioruse. Polenul colectat este moale si poate fi amestecat cu miere, iar cel pe care il aveti dvs. este uscat pentru a nu se deteriora.

  2. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

